نگاهی به آنها بدون شک می‌تواند شما را از این گونه تتوها در امان نگه دارد.

عکس متفاوت‌ترین طرح‌های تتو

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: یک خالکوبی عجیب و غریب فقط باعث ایجاد انزجار، خشم، نفرت و احساس بسیار زننده در بینندگان خود می‌شود. اما، بدیهی است که ما نمی‌خواهیم شما این اشتباه را انجام دهید. از این رو، ما لیستی از طرح‌های خالکوبی عجیب و غریب ایجاد کرده‌ایم که نه تنها یک شکست بزرگ نبودند، بلکه باعث پشیمانی و ناراحتی زیادی برای کسانی که آن‌ها را انجام می‌دادند، ایجاد کردند. ما مجموعه‌ای عظیم از تصاویر ناامیدی از خالکوبی را آورده‌ایم. نگاهی به آنها بدون شک می‌تواند شما را از این گونه تتوها در امان نگه دارد.

خالکوبی‌های عجیب و غریب تصادفی

عکس متفاوت‌ترین طرح‌های تتو

عکس متفاوت‌ترین طرح‌های تتو

برخی از خالکوبی‌ها کاملا بی معنی هستند. آنها هیچ ساختار یا اهمیتی ندارند و احتمالا عجیب‌ترین طرح‌هایی هستند که بشر تا به حال شاهد آن بوده است. خالکوبی که تصویر موجودات تصادفی مانند دایناسورها، سوسک‌ها، اشیایی مانند کلاه بابانوئل یا انگورهای رنگارنگ کهنه را نشان می‌دهد از نظر ظاهری واقعا ترسناک هستند. این طرح‌ها هرگز نباید به عنوان یک گزینه خالکوبی در نظر گرفته شوند.

طرح‌های خالکوبی عجیب اسکلت

عکس متفاوت‌ترین طرح‌های تتو

همه ما می‌دانیم که بدن ما توسط استخوان‌ها پشتیبانی می‌شود. هیچ چیز جدیدی در مورد آن وجود ندارد. برخی از افراد دوست دارند با آشکار بودن بیش از حد خود شوخی کنند. خالکوبی اسکلت که روی پشت شما اجرا می‌شود بهترین مثال است. چنین خالکوبی‌هایی به قدری عجیب و غیرقابل توضیح هستند که تحمل آنها حتی برای یک ثانیه بسیار شرم آور و همچنین دشوار است.

خالکوبی‌های عجیب شیشه خورشید

عکس متفاوت‌ترین طرح‌های تتو

خالکوبی عینک نیز از جمله خالکوبی‌های عجیب است که فرصت استفاده از اکسسوری عینک در تیپ‌های مختلف را از شما سلب می‌کند.

طرح‌های خالکوبی عجیب و غریب خالی شده

عکس متفاوت‌ترین طرح‌های تتو

یکی دیگر از تتوهای عجیب طرح باطری کم شارژ است. طرحی که اگرچه در نگاه اول عادی است اما این حس را به مخاطب شما می‌دهد که با انگیزه کمی مشغول کار کردن هستید.

خالکوبی‌های عجیب و غریب چشم

عکس متفاوت‌ترین طرح‌های تتو

یکی از مکان‌های عجیب و غریب برای خالکوبی در زندان‌های مختلف، جوهر زدن سفیدی چشم‌های شماست. این به‌طور استثنایی آزاردهنده به نظر می‌رسد، اما امروزه تعداد زیادی از زندانیان این کار را انجام می‌دهند. چشم پنجره روح است. آیا در مورد مرکب زدن چشم روی یک تکه از بدن نباید چیزی گفت؟ این یک فکر کاملا دیوانه کننده است زیرا تأثیر ناخوشایندی ایجاد می‌کند که افراد اطراف شما ممکن است وحشت زده شوند.

طرح‌های خالکوبی عجیب و غریب زبان

عکس متفاوت‌ترین طرح‌های تتو

خالکوبی روی زبان هم از جمله تتوهایی است که حس بدی در مخاطبین شما ایجاد می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید