اینها نه تنها ارزش زیبایی شناختی زیادی دارند، بلکه ارزش تاریخی نیز دارند، زیرا نشانه‌های زمان خود هستند. بنابراین، اگر هنر مدرن را می‌دانید، در اینجا برخی از مکان‌ها را برای شما تعریف می‌کنیم.

۵ مقصد ضروری برا علاقه‌مندان به هنر / عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: در طول این مدت، این هنر مدرن بود که در مرکز صحنه قرار گرفت. اگرچه زمان زیادی گذشته است، اما خاطرات آن هنوز در قالب برخی از بزرگترین آثار هنری که بشریت تا به حال تولید کرده است وجود دارد. اینها نه تنها ارزش زیبایی شناختی زیادی دارند، بلکه ارزش تاریخی نیز دارند، زیرا نشانه‌های زمان خود هستند. بنابراین، اگر هنر مدرن را می‌دانید، در اینجا برخی از مکان‌ها را برای شما تعریف می‌کنیم.

۱. آمستردام

۵ مقصد ضروری برا علاقه‌مندان به هنر / عکس

آمستردام بیشتر آثار ون گوگ را در خود جای داده است که بدون شک یکی از بزرگترین هنرمندان دوران مدرن است. در موزه ون گوگ بیشتر از هر جای دیگری در جهان آثار این هنرمند شکنجه شده را خواهید دید. بنابراین، مطمئن شوید که آن را به‌عنوان یکی از مکان‌هایی که باید بازدید کنید، علامت بزنید، زیرا در غیر این صورت ممکن است برخی از نقاشی‌های شگفت‌انگیز ون گوگ مانند اتاق خواب در آرل، گل‌های آفتابگردان و بسیاری از خودنگارهای ون گوگ را از دست بدهید. شهری وجود دارد که می‌توانید بیشتر این آثار هنری بزرگ را در آنها بیابید.

۲. بارسلونا

۵ مقصد ضروری برا علاقه‌مندان به هنر / عکس

بروکسل یکی از مقاصد کمتر شناخته شده هنر مدرن است، اما با این وجود نمی‌توان اهمیت آن را انکار کرد. این مکان خانه برخی از مسحورکننده‌ترین آثار متعلق به سوررئالیسم است و همچنین محل اصلی رنه ماگریت سوررئالیست چیره دست بود. بیشتر آثار مهم او و همچنین آثار هنرمندان محبوب دیگر مانند دالی، اسپیلیارت و دلواکس را در موزه‌های سلطنتی هنرهای زیبای موزه خواهید یافت.

۳. لندن

۵ مقصد ضروری برا علاقه‌مندان به هنر / عکس

وقتی صحبت از هنر مدرن به میان می‌آید، لندن ممکن است به اندازه بسیاری از شهرهای دیگر اروپا فعال نباشد، اما مطمئنا به عنوان یکی از برترین کلکسیونرهای آن برجسته است. اگرچه این شهر بیشتر به خاطر آثار هنری کلاسیک معروف است، با این حال، مکانی است که می‌توانید جواهراتی مانند زن گریان پیکاسو و سه رقصنده، دیدار کونینگ، تاب خوردن کاندینسکی و حلزون ماتیس را ببینید. بنابراین، مطمئن شوید که این مقصد سفر هنری مدرن را از دست ندهید.

۴. اسلو

۵ مقصد ضروری برا علاقه‌مندان به هنر / عکس

اسلو به دلیل موقعیت ایزوله‌اش، یکی از دست کم گرفته شده‌ترین مقاصد هنر مدرن است، حتی زمانی که مکانی بوده است که یکی از نفیس‌ترین نابغه‌های هنر مدرن تقریبا تمام آثار خود را خلق کرده است. نابغه ادوارد مونک است و اگر می‌خواهید شاهکارهای او مانند "جیغ" را ببینید، باید به موزه ملی اسلو بروید.

۵. برلین

۵ مقصد ضروری برا علاقه‌مندان به هنر / عکس

وقتی صحبت از هنر مدرن به میان می‌آید، برلین یکی از کاندیدهای قدرتمند به شمار می‌رود که سنت‌های هنری و هنرمندان خاص خود را دارد. در برلین است که شما فرصتی برای دیدن نقاشی‌های هنرمندان آلمانی مانند کرشنر و کولویتز خواهید داشت.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید