دو نفر از گردانندگان کانال‌های فعال در حوزه فروش سئوالات کنکور و امتحانات نهایی مورد شناسایی قرار گرفته و با هماهنگی مراجع قضائی در دو استان مختلف دستگیر شده اند.

فروشندگان سوالات کنکور و امتحانات نهایی دستگیر شدند

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا در مصاحبه‌ای از برخورد با فروشندگان سوالات کنکور و امتحان نهایی خبر داد.

 سرهنگ مصطفی نوروزی گفت: با نزدیک شدن به ایام برگزاری امتحانات نهایی و آزمون‌های کنکور، فعالیت مجرمان سایبری تحت عنوان فروش سئوالات کنکور و آزمون‌های نهایی افزایش یافته است.

او گفت: طبق رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی، کانال‌ها و گروه‌های فعال در این حوزه پایش و شناسایی عاملان و گردانندگان آن‌ها در دستور کار پلیس فتا قرار گرفته است.

این مقام انتظامی گفت: دو نفر از گردانندگان کانال‌های فعال در حوزه فروش سئوالات کنکور و امتحانات نهایی مورد شناسایی قرار گرفته و با هماهنگی مراجع قضائی در دو استان مختلف دستگیر شده اند.

رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا گفت: در بازجویی‌های انجام شده متهمان به کلاهبرداری از حدود ۲۰۰ نفر از داوطلبان و خانواده‌های آنان در قالب فروش سئوالات امتحان نهایی و کنکور اعتراف کردند.

او گفت: اقدامات پلیس فتا در زمینه برخورد با هر گونه فعالیت مجرمانه در این حوزه به صورت ویژه در دستور کار واحدهای این پلیس قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید