مشهد پایتخت معنوی ایران، اولین کلان شهر مذهبی جهان است که این مسئله به دلیل وجود مبارک امام رضا (ع) محقق شده است. در زمان های پیشین قصد افراد از سفر به مشهد، زیارت امام هشتم بود که رفته رفته با پیشرفت های شهری و بستر مناسب طبیعت، این کلان شهر ایران به یک مکان زیارتی، سیاحتی و درمانی تبدیل گشت.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

به گزارش سلام نو، مشهد به واسطه وجود حرم مطهر رضوی، میزبان گردشگران و زائران زیادی است. تعداد بالای هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در مشهد هر کسی را برای رزرو اقامت در این شهر سردرگم می‌کند. به ویژه آنکه هر یک از این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها درجه‌های کیفی مختلفی دارند و امکانات و خدمات خاصی را ارائه می‌دهند. بنابراین پیدا کردن بهترین هتل مشهد برای اقامت به یکی از دغدغه‌های مسافران این شهر تبدیل شده است و این روزها با بالا رفتن اهمیت بهداشت در هتل‌ها، افراد زیادی به دنبال تمیزترین هتل های مشهد برای اقامت در این شهر هستند. 

بهترین و تمیزترین هتل های نزدیک حرم

هتل مدینه الرضا مشهد

اگر به دنبال اقامت در هتلی با امکانات عالی در نزدیکی حرم هستید، هتل مدینه الرضا مشهد بهترین انتخاب برای شماست. این هتل نزدیک‌ترین هتل پنج ستاره به حرم است و حدود ۵۰۰ متر با ورودی حرم مطهر رضوی در خیابان شیرازی فاصله دارد. معماری ساختمان هتل مدینه الرضا بر مبنای معماری اصیل ایرانی است و نمای آن توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. این هتل دارای امکانات عالی و به‌روز و محیطی آرام و زیباست و توانسته رضایت مهمانانش را به دست آورد.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

شما می‌توانید یکی از ۲۸۸ واحد اقامتی این هتل را رزرو کنید و اقامتی دلنشین در نزدیک‌ترین فاصله به حرم امام رضا (ع) داشته باشید. در این هتل نکات بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود و مسئولان هتل بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی نظارت دارند. استخر، سونا و خدمات ماساژ از جمله امکاناتی هستند که برای رفع خستگی مسافران در این هتل ایجاد شده‌اند.

هتل آپارتمان معجزه مشهد

هتل آپارتمان معجزه مشهد یا مهمانپذیر معجزه مشهد گزینه بسیار خوبی برای اقامت اقتصادی و ارزان در اطراف حرم امام رضا (ع)، به شمار می‌رود. این مهمانپذیر در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده است و محیطی بسیار تمیز و آرام دارد. فاصله این مجموعه اقامتی تا حرم حدود ۴۰۰ متر است که چیزی کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌شود. این مجموعه اصول بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کند و از نظر نظافت توانسته رضایت بیشتر مهمانانش را به دست آورد.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

مهمانسرا معجزه مشهد ۲۰ واحد اقامتی دارد که هر یک دارای ظرفیت و امکانات خاصی هستند. می‌توانید این واحدها را به صورت فولبرد رزرو کنید؛ با رزرو فولبرد نیازی به پرداخت هزینه برای سرو ناهار و شام در هتل نیست و با این کار در هزینه سفر شما صرفه‌جویی می‌شود.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲

 هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس یکی از هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد است که در نزدیکی حرم قرار دارد. این هتل دارای ۱۱۲ واحد اقامتی با ویژگی‌ها و امکانات مختلف است که برخی از آنها دارای چشم‌انداز حرم امام رضا (ع) هستند. پروتکل‌های بهداشتی به خوبی در این هتل رعایت می‌شوند و بسیاری از مهمانان از نظافت بخش‌های مختلف هتل پارسیس، ابراز رضایت کرده‌اند.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

از امکانات هتل پارسیس مشهد می‌توان به مرکز ماساژ، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد که برای رفاه هر چه بیشتر مسافران در نظر گرفته شده‌اند. رفتار خوب پرسنل و کیفیت بالای خدمات این هتل از دیگر مواردی هستند که موجب جلب رضایت مهمانان شده‌اند.

آدرس: مشهد، بلوار وحدت، وحدت ۷، بلوار امیرالمومنین

 هتل مشهد مشهد

هتل مشهد یک هتل چهار ستاره با امکانات بسیار خوب است و برای اقامت در نزدیکی حرم مطهر رضوی، گزینه مناسبی به شمار می‌رود. این هتل از هتل‌های باسابقه مشهد محسوب می‌شود و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۹ صورت گرفته است. کسانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، فضای آن را آرام و منظم توصیف می‌کنند و از نظافت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هتل مشهد رضایت دارند.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

برخورد خوب پرسنل و کیفیت خوب خدمات نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت هتل مشهد مشهد هستند. با اقامت در این هتل دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیگر مشهد مانند موزه مردم شناسی مشهد، خانه تاریخی داروغه و … نیز خواهید داشت.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

 هتل رز درویشی مشهد

اگر اقامت در یک هتل تازه تاسیس را ترجیح می‌دهید، هتل سه ستاره رز درویشی برایتان مناسب خواهد بود. این هتل در سال ۱۳۹۹ تاسیس شده و امکانات بسیار خوبی دارد. هتل رز درویشی مشهد تنها ۴۰۰ متر با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد و با چند دقیقه پیاده‌روی از این هتل به راحتی می‌توانید به حرم برسید.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

۱۰۷ واحد اقامتی در این هتل وجود دارد که در انواع اتاق‌های هتلی و سوییت‌های زیبا هستند. رزرو این واحدها در هتل رز درویشی مشهد به صورت هافبرد است؛ به این معنا که یکی از وعده‌های ناهار یا شام به صورت رایگان در هتل برای شما سرو خواهد شد. کافه هتل رز درویشی، چشم‌اندازی از حرم را پیش روی شما قرار می‌دهد و برخی اتاق‌های هتل هم دارای دید به حرم هستند.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

 هتل آپارتمان امید مشهد

هتل آپارتمان امید یک هتل آپارتمان سه ستاره ممتاز است و به عنوان یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد شناخته می‌شود. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است تا به امروز توانسته به خوبی رضایت مهمانانش را به دست آورد. نظافت خوب، امکانات مناسب و برخورد خوب کارکنان از جمله ویژگی‌های مثبت هتل آپارتمان امید مشهد هستند.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

پروتکل‌های بهداشتی به دقت در این هتل آپارتمان رعایت می‌شوند و نظارت دقیقی روی تمیزی اتاق‌ها و سایر بخش‌های هتل وجود دارد. فاصله این هتل آپارتمان از حرم به ۲۰۰ متر نمی‌رسد و برای پیمودن آن کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی نیاز است.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شیرازی ۳

 هتل هانی پارس مشهد

هتل هانی پارس، از هتل‌های دوستاره مشهد است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و خدمات خوبی را به گردشگران و زائران ارائه می‌دهد. این هتل حدود ۲۴۰ متر از ورودی حرم مطهر رضوی فاصله دارد و از نزدیک‌ترین هتل‌‎ها به حرم محسوب می‌شود. بر اساس نظر کسانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، پروتکل‌های بهداشتی به خوبی در هتل هانی پارس مشهد رعایت می‌شوند.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

هتل هانی پارس مشهد دارای واحدهای اقامتی به صورت اتاق‌های هتلی و آپارتمان‌های مجهز است که قابلیت رزرو آنها به صورت فولبرد نیز وجود دارد. با رزرو فولبرد دیگر نیازی نیست برای وعده‌های غذایی هزینه‌ای بپردازید و هتل به صورت رایگان، آنها را برای شما سرو می‌کند. با این کار در هزینه‌های سفر شما هم صرفه‌جویی می‌شود.

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس به سمت خسروی نو، شهید اندرزگو ۸، سرشور ۸

 بهترین و تمیزترین هتل های اقتصادی مشهد

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا، هتلی زیبا، آرام و تازه تاسیس در شهر مشهد است. این هتل سه ستاره گزینه‌ای خوب برای کسانی است که می‌خواهند با هزینه مناسب و اقتصادی در مشهد اقامت کنند و از خدمات خوبی بهره‌مند شوند. با وجود آنکه فاصله هتل هاترا مشهد از حرم به اندازه ۱۵ دقیقه پیاده‌روی است، این هتل در ساعات خاصی سرویس به حرم هم دارد. بنابراین به راحتی می‌توانید از هتل به زیارت بروید.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

مهمانان این هتل از خدمات و امکانات مجموعه ابراز رضایت کرده و از نظافت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم رضایت داشته‌اند. هتل هاترا دسترسی آسانی به بازار رضا نیز دارد و باغ موزه نادری، خانه تاریخی داروغه و دیگر جاذبه‌های مشهد هم به راحتی از هتل قابل دسترسی هستند.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، دانش غربی ۲/۱، نبش سرشور ۳۷

 هتل دیپلمات مشهد

اگر نزدیکی به حرم برایتان اهمیت ندارد و می‌خواهید در مکانی آرام و به دور از شلوغی‌های اطراف حرم اقامت داشته باشید، هتل دیپلمات مشهد انتخاب خوبی برای شماست. این هتل در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد و برای کسانی که با خودرو شخصی به مشهد سفر می‌کنند بسیار مناسب است.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

ایستگاه‌های مترو و اتوبوس در نزدیکی این هتل قرار دارند و دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر را برای شما فراهم می‌کنند. از این هتل به راحتی می‌توانید به حرم، کوه سنگی، آرامگاه نادرشاه افشار و دیگر جاذبه‌های مشهد دسترسی داشته باشید.

آدرس: مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، خیابان شهید کامیاب، کامیاب ۳۲

 هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد هتلی دو ستاره است که دسترسی خوبی به مراکز خرید و بازارهای مشهد دارد. این هتل از هتل‌های باسابقه شهر مشهد محسوب می‌شود و در سال ۱۳۹۳ بازسازی شده است. برخورد خوب کارکنان، امکانات مناسب و خدمات خوب از ویژگی‌های مثبتهتل پارسه محسوب می‌شوند.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

این هتل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر نظافت بخش‌های مختلف، رضایت مهمانانش را به دست آورده و قیمت اقتصادی رزرو آن باعث جذب گردشگران شده است. هتل پارسه خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان هم ارائه می‌دهد.

آدرس: مشهد، خیابان دانش غربی، دانش غربی ۵/۱، کوچه کامیاب

 هتل آپارتمان هدایت مشهد

هتل آپارتمان هدایت در خیابان آخوند خراسانی، یکی از خیابان‌های قدیمی و پرتردد مشهد، قرار دارد. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۱ افتتاح شده و تا امروز میزبان خوبی برای مسافران و زائران بوده است. برخورد خوب کارکنان، منظم بودن ارائه خدمات، امکانات خوبف قیمت مناسب و تمیزی از ویژگی‌های مثبت هتل هستند که مهمانان به آنها اشاره داشته‌اند.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو امام خمینی مشهد قرار دارد. به همین دلیل مهمانان به راحتی می‌توانند از هتل آپارتمان هدایت مشهد به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشند.

آدرس: مشهد، خیابان آخوند خراسانی، آخوند خراسانی ۲۸

 هتل آدینا مشهد

اگر می‌خواهید دسترسی خوبی به حرم داشته باشید و در هتلی با امکانات و هزینه مناسب اقامت کنید، هتل آدینا مشهد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل یکی از هتل های سه ستاره مشهد است که در بلوار امام رضا قرار دارد. این هتل ظاهری مدرن دارد و خدمات خوبی را به مسافران و زائران ارائه می‌دهد. کسانی که در این هتل اقامت داشته‌اند فضای آن را آرام و تمیز توصیف می‌کنند و تجربه دلنشینی از اقامت در هتل آدینا داشته‌اند.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

فاصله این هتل تا حرم حدود ۱۰ دقیقه با ماشین است و برخی از اتاق‌های آن دارای چشم‌انداز حرم هستند. هتل آدینا دسترسی خوبی به بازار رضا نیز دارد و به دلیل فاصله کم از ایستگاه مترو، از دسترسی خوبی به نقاط مختلف مشهد برخوردار است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۶ و ۱۸، جنب بانک شهر

 هتل آپارتمان قصر آیدین

هتل آپارتمان قصر آیدین یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد است که می‌توانید اقامت کم هزینه و به‌صرفه‌ای در آن داشته باشید. این هتل در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده و بارها مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد به خوبی توانسته رضایت مهمانان را با ارائه خدمات و امکانات مناسب به دست آورد. پروتکل‌های بهداشتی به دقت در این مجموعه رعایت می‌شوند و نظافت بخش‌های مختلف هتل قابل قبول است.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

این هتل آپارتمان فاصله زیادی با حرم ندارد اما سرویس حرم در آن در دسترس مهمانان است. در ساعت مشخصی از روز می‌توانید از سرویس حرم استفاده کنید و به راحتی به زیارت بروید.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۱۹، سه راه اول سمت راست

 بهترین و تمیزترین هتل های لوکس مشهد

هتل درویشی مشهد

اگر بخواهیم فهرستی از هتل‌های لوکس ایران داشته باشیم، قطعا هتل درویشی مشهد یکی از هتل‌های این فهرست خواهد بود. این هتل با ساختمانی ۲۳ طبقه، بلندترین مرکز اقامتی شرق ایران است و نمای جذاب آن توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. بیش از ۲۰۰ واحد اقامتی در این هتل وجود دارد که برخی از آنها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. سوییت‌های ایران باستان، ایران اسلام، هند، مصر و چین از واحدهای قابل توجه در این هتل هستند و همان طور که از نامشان پیداست به سبک و سیاق خاصی طراحی و دکور شده‌اند.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

از امکانات قابل توجه هتل درویشی می‌توان به سونا، جکوزی، مرکز ماساژ، سرویس حرم، فضای سرپوشیده بازی کودک و … اشاره کرد. بیش از ۸۰۰ متر فضای سبز در این هتل وجود دارد که به صورت سرپوشیده و روباز هستند. این هتل خدمات فولبرد و هافبرد هم ارائه می‌دهد و با انتخاب این نوع رزرو می‌توانید تمام یا بخشی از وعده‌های غذایی را در هتل نوش جان کنید.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

 هتل هما ۱ مشهد

هتل هما ۱ مشهد یا هایت سابق یکی از اعضای گروه هتل‌های هما است و به عنوان یکی از بزرگترین هتل های مشهد شناخته می‌شود. این هتل در سال ۱۳۵۲ آغاز به کار کرده و تا به امروز بارها و بارها برای بهبود کیفیت امکانات بازسازی شده است. اگر نزدیکی به حرم برایتان آن قدر اهمیت ندارد و یا می‌خواهید در خارج از محدوده طرح ترافیک مشهد اقامت داشته باشید، هتل هما ۱ مشهد گزینه‌ای عالی برای شماست.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

برخورد خوب کارکنان، نظافت خوب بخش ‌های مختلف هتل، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کیفیت خوب امکانات و خدمات باعث شده‌اند تا مهمانان این هتل از آن ابراز رضایت کنند. هتل هما ۱ دارای دسترسی خوبی به مراکر مهم شهر مانند حرم، فرودگاه و راه آهن است. از این هتل به راحتی می‌توانید به ایستگاه مترو برسید و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به نقاط مختلف شهر بروید.

آدرس: مشهد، بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز

 هتل پردیسان مشهد

اگر می‌خواهید در یکی از مناطق خوش آب و هوا و آرام مشهد اقامت کنید و فاصله از حرم برایتان مهم نیست، رزرو هتل پردیسان مشهد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل پنج ستاره در نزدیکی باغ ملک آباد قرار دارد و فضایی آرام و دلنشین را برای مهمانانش فراهم می‌کند.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

از جمله امکانات هتل پردیسان مشهد می‌توان به مجموعه آبی شامل استخر ،سونا و جکوزی و مرکز ماساژ اشاره کرد. این هتل خدمات ترانسفر استقبال رایگان هم ارائه می‌دهد و برای زائران سرویس حرم نیز در دسترس است. پارک ملت مشهد و کوهسنگی به راحتی از این هتل قابل دسترسی هستند و وجود ایستگاه‌های اتوبوس و مترو در نزدیکی هتل، خیال شما را بابت رفت و آمد آسان در شهر راحت می‌کند.

آدرس: مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

 هتل بزرگ پارک حیات مشهد

در سال ۱۳۸۵ هتلی با عنوان هتل بزرگ طرقبه در ابتدای شهر طرقبه شروع به فعالیت کرد. این هتل در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت و با نام هتل بزرگ پارک حیات مشهد به کار خود ادامه داد. هتل بزرگ پارک حیات مشهد حدود ۶ کیلومتر با شهر مشهد فاصله دارد و در منطقه‌ای ییلاقی قرار گرفته است. بنابراین گزینه‌ای عالی برای گذراندن لحظاتی سرشار از آرامش و تجربه اقامتی دلنشین به شمار می‌رود.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

این هتل دارای استخر، سونا و مرکز ماساژ است و برای زائران، سرویس حرم نیز دارد. از جاذبه‌های نزدیک به این هتل می‌توان بند گلستان، باغ وکیل آباد و مجموعه توریستی چالیدره را نام برد.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، کیلومتر ۵ طرقبه، امام خمینی ۱، جنب پمپ بنزین گلستان

 هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های ایران است که استانداردهایی در سطح بین‌المللی دارد. این هتل در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده و برای بهبود کیفیت امکانات مورد بازسازی قرار گرفته است. ۳۵۸ واحد اقامتی در این هتل وجود دارد که امکانات و خدمات متنوعی دارند. سوییت سنیور، پرنسس، پرنسس رویال، آپارتمان قاجاری و … از جمله واحدهای لوکس در این هتل هستند. متفاوت‌ترین بخش این هتل کیدزروم آن است که با استفاده از شخصیت‌های والت دیزنی و برای کودکان طراحی و ایجاد شده است.

معرفی لوکس‌ترین و بهنرین هتل‌های مشهد

از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به استخر، سونا، سالن بیلیارد، رستوران بام و … اشاره کرد. هتل قصر طلایی دسترسی خوبی به حرم امام رضا (ع)، بازار رضا، ، مسجد گوهرشاد و موزه آستان قدس دارد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

منبع: مجله گردشگری فلای‌تودی

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید