جزیره میکونوس جزیره‌ای به وسعت 85 کیلومتر مربع است که در بین تیروس، سایروس، پاروس و نکسوس قرار گرفته است. ارتفاع بلندترین نقطه این جزیره از سطح دریا حدود 341 کیلومتر است.

جزیره میکونوس بهشتی ساحلی در یونان

به گزارش سلام نو، یکی از جزایر محبوب و شناخته شده یونان، جزیره میکونوس است که با شن‌های سفید سواحلش و ظاهری سنتی و آرامش بخش، هر سال گردشگران زیادی را به سوی خود می‌کشاند. این جزیره که پرطرفدارترین جزیره یونان است در کنار طبیعت زیبا و وصف ناپذیر، با برنامه‌های متنوع و شبانه برای گردشگران، هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد.

دیدنی های میکونوس؛ جزیره همیشه آفتابی یونان - کجارو

میکونوس در تمام طول سال پذیرای گردشگران است سفر به میکونوس در هر فصلی جذاب است؛ نه تابستان‌ها خیلی گرم است و نه زمستان‌ها آنچنان سرد و برفی که گردشگران را از سفر منصرف کند. با این حال در سردترین روزهای زمستان دمای هوا تا ۴-۵ درجه هم پایین می آید. برای اینکه راحت بتوان در کنار سواحل قدم زد و از آب‌های تمیز و آبی جزیره سفیدرنگ یونان لذت برد بهتر است اواسط بهار تا اوایل پاییز به این جزیره سفر کنید.

جاذبه‌های گردشگری سفر میکونوس در طبیعت زیبا و سواحل شن‌های سفید جزیره خلاصه نمی‌شود. در این جزیره هم آثار تاریخی به چشم می‌خورد و هم تفریحات مدرن و شب نشینی. با این حال ساختار شهر کاملا سنتی است و انتظار دیدن آسمان خراش‌های بلند و پاساژهایی لوکس را نداشته باشید. اما بازارهای سنتی میکونوس تماشایی است و مکانی عالی برای خرید صنایع دستی در این شهر است.

جزیره میکونوس | درباره یونان | شهر های یونان | میکونوس | دیدنیهای یونان

ونیز کوچک – سفر به میکونوس

میکنوس جزیره‌ای گران برای سفر است پس انتظار نداشته باشید که هزینه‌های سفر به جزیره میکونوس به خاطر ظاهر سنتی آن کم باشد. در این جزیره پرطرفدار یونان، هم هزینه اقامت بالاست، هم هزینه خورد و خوراک و هم هزینه حمل و نقل. با این حال بازهم راه‌هایی هست که بتوانید هزینه‌های خود در سفر به میکونوس را کاهش دهید. غذاهایی همچون پیتزا در میکونوس ارزان‌تر است و برخلاف غذاخوری‌های مرکز شهر، در ساندویچ فروشی‌های دورتر از مرکز، می‌توانید ساندویچ‌هایی با قیمت مناسب‌تر پیدا کنید.

 منبع: مجله گردشگری فلای تودی

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید