داوطلبان هوشیار باشند که ادعاهایی که درباره فروش سؤالات کنکور مطرح می‌شود، کذب محض است.

 دستگیری چند نفر در خصوص فروش سوالات کنکور ۱۴۰۱

رییس شورای حفاظت آزمون سراسری با تاکید بر این که اشراف کاملی بر فعالیت‌های افراد و گروه‌های مدعی تقلب در کنکور۱۴۰۱ وجود دارد بار دیگر از داوطلبان و والدین آنها خواست برای جلوگیری از تبعات سنگین و مشکلات بعدی هر چه سریع‌تر از گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب خارج شوند.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محمدحسین حاجیلو با تشکر از همکاری نزدیک عوامل انتظامی، امنیتی و قضایی گفت: در روزهای اخیر تعدادی از افراد و گروه‌هایی که ادعای کذبی در خصوص فروش سوالات کنکور داشته و از این طریق اقدام به کلاه‌برداری از داوطلبان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند و در این خصوص لازم است داوطلبان هوشیار باشند که ادعاهایی که درباره فروش سؤالات کنکور مطرح می‌شود، کذب محض است.

وی همچنین از دستگیری چند  گروه خرید و فروش تجهیزات الکترونیکی که با هدف اغفال داوطلبان فعالیت می‌کردند خبر داد و افزود: این گروه ها پس از شناسایی نهادهای امنیتی بازداشت شده‌اند و در این راستا داوطلبانی که در این گروه‌ها  عضو بوده و یا با آن همکاری کرده‌اند نیز شناسایی و تحت رصد قرار دارند و تدابیر هوشمندانه‌ای از سوی شورای حفاظت از آزمون در مورد آنها اتخاذ شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، قائم مقام رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان سرنوشت خود را به گروه‌های کلاه‌بردار و شیاد گره نزنند و  قبل از روز آزمون از گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب خارج شده و با رعایت کامل قوانین و مقررات در آزمون شرکت کنند. بدیهی است عدم خروج از این گروه‌ها و همچنین استفاده از ابزار ممنوعه فروخته شده در این گروه‌های کلاهبردار عواقب سخت و جبران‌ناپذیری برای این داوطلبان به دنبال خواهد داشت.

حاجیلو از داوطلبان خواست به اطلاعیه‌ها و اخبار منتشر شده در سایت سازمان سنجش در مورد وسایل ممنوعه و مجاز توجه کرده و حتی از آوردن تلفن همراه به داخل  حوزه‌های امتحانی به دلیل مخاطرات احتمالی خودداری کنند.

مارتن پنجاه و دوم آزمون سراسری برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری و مجازی دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی با رقابت یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ داوطلب در پنج گروه آزمایشی صبح امروز (چهارشنبه ) آغاز شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید