چه قصد داشته باشید در جولای امسال نزدیک خانه بمانید یا به دور سفر کنید، تغییر مناظر چیزی است که تابستان را خاص می‌کند.

زیباترین دریاچه‌های جهان / تصاویری رویایی

دل‌انگیزترین جاها برای سفر!

به گزارش سلام نو، مقاصد ساحلی در ترکیه، مکزیک، یونان و کالیفرنیای جنوبی در تابستان زیبا هستند و زمان ایده‌آلی برای کاوش در فضای باز در مکان‌هایی مانند لانگ آیلند، دریاچه تاهو، اوکلاهما سیتی و کارولینای شمالی است. چه قصد داشته باشید در جولای امسال نزدیک خانه بمانید یا به دور سفر کنید، تغییر مناظر چیزی است که تابستان را خاص می‌کند.

لوس کابوس، مکزیک

زیباترین دریاچه‌های جهان / تصاویری رویایی

هوای جولای در لوس کابوس گرم و آفتابی است و دمای آن به گونه‌ای است که برای زمان استخر و ساحل ایده‌آل است. سفر با قایق در امتداد ساحل، سفرهای دریایی غروب آفتاب و گشت و گذارهای ماهیگیری ورزشی راه‌های بیشتری برای لذت بردن از آب و هوای تابستانی و اقیانوس آرام و دریای کورتز هستند. طرفداران غواصی می‌خواهند صحنه زیر دریا در پارک ملی دریایی کابو پولمو، که حدود ۶۰ مایل دورتر از اکثر استراحتگاه‌های لوس کابوس است، تماشا کنند. در شهر یا در امتداد ساحل در یکی از هتل‌ها و استراحتگاه‌های متعدد، اقامت کنید. این آغاز فصل جوجه‌آوری لاک‌پشت‌ها است، و استراحتگاه ساحلی و گلف هیلتون لوس کابوس فرصتی را به مهمانان ارائه می‌دهد تا برنامه محافظت از لاک‌پشت خود را تجربه کنند. لاس ونتاناس آل پارایسو ۲۵مین سالگرد خود را امسال با رویدادهای ویژه جشن می‌گیرد.

اوکلاهاما سیتی، اوکلاهما

زیباترین دریاچه‌های جهان / تصاویری رویایی

بیش از ۴۰۰ مایل از مسیر ۶۶ عبور از طریق اوکلاهما، اوکلاهما شهرستان خانه به نشانه‌های نمادین مانند ساخت بطری شیر، تئاتر برج و پل معروف است. آکواریوم آبی و باغ وحش شهر اوکلاهما و باغ گیاه شناسی، موزه‌ها شامل موزه آمریکایی بانجو، اولین موزه آمریکایی، موزه هنر اوکلاهما و موزه‌های هرون برای دیدن را از دست ندهید. مجموعه ملی، Autograph در اولین مرکز ملی ترکیبی از یک هتل لوکس با قدردانی از اولین بانک ملی ۱۹۳۱ شهر، به یک هتل تبدیل شده است، به یک هتل و همچنین خانه‌های آپارتمان جدید، رستوران‌ها،کافه‌ها و مغازه‌های خرده فروشی تبدیل شده است. نقاشی‌های دیواری، سقف‌های تزئینی، ستون‌های سنگی، درهای غرفه و سفس‌ها بازسازی شده‌اند و سالن بزرگ بانکی به عنوان یک لابی عمومی باز خواهد شد.

سانتورینی، یونان

زیباترین دریاچه‌های جهان / تصاویری رویایی

جولای اوج فصل در این جزیره در دریای اژه، یکی از جزایر Cyclades در شرق سرزمین اصلی یونان است. هوا گرم است، سواحل زرق و برق دار هستند و جمعیت برای غروب خیره کننده خورشید در پایان روزهای طولانی تابستان جمع می‌شوند. سفرهای قایقی، بازدیدکنندگان را به جزایر آتشفشانی نزدیک می‌برد و سفرهای دریایی غروب آفتاب شامل شام و یک صندلی در ردیف جلو برای رویداد شبانه می‌شود. شهر باستانی آکروتیری که در قرن هفدهم در اثر فوران آتشفشانی ویران شد، یک سایت باستان شناسی جذاب است.

آلبرتا، کانادا

زیباترین دریاچه‌های جهان / تصاویری رویایی

استان آلبرتا در غرب کانادا بین سن کانادا به غرب و خاورمیانه به شرق، فقط در شمال مونتانا واقع شده است. در تابستان، روزها به مدت ۱۸ ساعت نور روز در برخی از نقاط آلبرتا طولانی است، بنابراین زمان زیادی برای لذت بردن از خارج از منزل وجود دارد. پارک ملی جاسپر مقصدی عالی برای تابستان است و ادمونتون در شمال آلبرتا یک شهر پر جنب و جوش است که قصد دارد جشنواره Fringe Festival و جشنواره موسیقی محلی را در ماه اوت برگزار کند.

زیباترین دریاچه‌های جهان / تصاویری رویایی

تابستان روشن، ترد و آفتابی در دریاچه Tahoe، زمان زیبا برای استفاده از کوه‌های پوشیده شده از کاج، دریاچه کریستال روشن و سواحل شنی است. دوره‌های گلف در هر دو دریاچه شمالی و جنوبی Tahoe برای فصل باز است. در طول تابستان، مهمانان از ساحل شنی، بازی‌های چمن، فیلم‌های فضای باز، موسیقی و جشن‌ها لذت می‌برند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید