باران موسمی به عنوان یک تسکین بسیار مورد نیاز از تابستان گرم و آفتابی است.

مراقب این نقاط توریستی هند در زمان باران‌های موسمی باشید

سلام نو-سرویس گردشگری: فصل موسمی زمان بسیار خوبی برای بازدید از هند است. به طور کلی، موسمی در هفته اول ژوئن به کرالا می‌رسد و سپس به سایر نقاط کشور اتفاق می‌افتد. با این حال، در ماه سپتامبر، مردم شاهد بارش‌های کمتری نسبت به ژوئن، جولای و آگوست هستند.

باران موسمی به عنوان یک تسکین بسیار مورد نیاز از تابستان گرم و آفتابی است. هند با فضای سبز سرسبز و مناظر آرام خود در طول باران‌های موسمی به یک غذای بصری تبدیل می‌شود. اما هر چیزی که زیباست بی‌خطر نیست. بنابراین، برای افرادی که قصد دارند یک تعطیلات کوتاه را در ایالت‌های هند آغاز کنند، باید از مکان‌های زیر اجتناب کنند.

سیکیم

مراقب این نقاط توریستی هند در زمان باران‌های موسمی باشید

سیکیم مکانی است که تقریبا هر سال شاهد بارندگی شدید است. اما با فرا رسیدن فصل‌های موسمی، آبشارها به شدت سرزنده می‌شوند و قطعا گردشگران را به خود جذب می‌کنند. ابرهای پوشیده از مه و سرسبزی اطراف آن مکان را در هنگام باران‌های موسمی شبیه بهشت می‌کند. سیکیم همچنین دارای نادرترین گونه‌های پرندگان است که قطعا یک غذای دیدنی و بی‌نظیر است. شما همچنین می‌توانید از سیکیم شمالی دیدن کنید که در منطقه‌ای دور افتاده است، اما زیباترین کوه‌ها را دارد که پوشیده از ابرهای موسمی است که آن را زیباتر می‌کند. جدای از همه اینها، سعی کنید زمانی که بیرون می‌روید، یک نفر را همراه خود داشته باشید. سعی نکنید مکان‌ها را به تنهایی کاوش کنید، بلکه گروهی از آنها دیدن کنید. فقط یک جعبه کمک‌های اولیه را همیشه همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید. با انجام این اقدامات احتیاطی کوچک، می‌توانید بهترین دوران زندگی خود را تجربه کنید.

بمبئی

مراقب این نقاط توریستی هند در زمان باران‌های موسمی باشید

بمبئی پایتخت مالی هند است. این شهر به دلیل تاریخ، معماری و فرهنگ قابل توجه خود شناخته شده است. در فصول دیگر ممکن است ایده خوبی باشد که از شهر دیدن کنید، اما گاهی اوقات ممکن است با بارندگی به یک کابوس تبدیل شود. چاله‌های پر آب، ترافیک شدید و سرعت آهسته زندگی ممکن است تعطیلات شما را در این شهر رویایی خراب کند. بنابراین، بهتر است قبل از بستن چمدان‌ها تا زمستان صبر کنید. با این حال، در صورتی که در هنگام بارش باران‌های موسمی از شهر بازدید می‌کنید، در صورت صدور هشدار باید از نزدیک شدن به دریا خودداری کنید و سعی کنید داخل خانه بمانید.

اوتاراکند

مراقب این نقاط توریستی هند در زمان باران‌های موسمی باشید

اوتاراکند به خاطر مکان‌های زیارتی هندوها معروف است. جاذبه‌های دیدنی زیادی وجود دارد که معروف‌ترین آنها دره گلها است که در فصل باران‌های موسمی زیباتر به نظر می‌رسد. اما، اوتاراکند همچنین شاهد بارندگی‌های شدید در هنگام موسمی است. بنابراین، اگر قصد سفر به این مکان را دارید، فقط نکاتی را در سفر در نظر داشته باشید. ابتدا سعی کنید از مکانی که در آن اقامت دارید خیلی دور نروید. اوتاراکند جاده‌های تپه‌ای زیادی دارد، بنابراین احتمال رانش زمین بیشتر است.

گوا

مراقب این نقاط توریستی هند در زمان باران‌های موسمی باشید

گوا به عنوان یکی از مقصدهای مورد علاقه برای تعطیلات هند شناخته می‌شود. مردم دوست دارند در فصل باران‌های موسمی از گوا دیدن کنند تا از سواحل زیبای آفتاب گرفته و حومه شهر لذت ببرند. در هنگام باران‌های موسمی، بیشتر کلبه‌ها و غذاخوری‌ها در کنار ساحل بسته می‌شوند. بنابراین، اگر می‌خواهید از این مکان بهترین استفاده را ببرید، بهتر است بعد از فصل موسمی از این محل دیدن کنید.

با وجود همه اینها، اگر می‌خواهید در زمان موسمی از این مکان دیدن کنید، باید از نزدیک شدن به سواحل خودداری کنید، به خصوص زمانی که هشدار جزر و مد و جریان آب وجود دارد. درعوض از تماشای امواج بزرگی که در ساحل از فاصله کمی دور می‌زند لذت ببرید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید