گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و تولید برق عسلویه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

گزارش بورس ۸ تیر ۱۴۰۱ / پایان قرمز یک هفته معاملات بورس

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و شاخص کل بورس در ساعات میانی تا یک میلیون و ۵۱۲ هزار واحد کاهش یافت اما در ادامه روند صعودی به خود گرفت و در نهایت در حالی به کار خود پایان داد که دوباره روی مدار نزول قرار گرفته بود.

شاخص کل بورس امروز با ۷۱۹ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۱۳ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۳۸۸ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۲۱ هزار و ۴۸۱ واحد رسید. در این بازار ۳۵۰ هزار معامله به ارزش ۳۶ هزار و ۱۲۱ میلیارد ریال انجام شد.

پالایش نفت اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی نوری و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و در مقابل فجر انرژی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری غدیر و مبین انرژی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت رو روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم ۲۷ واحد کاهش یافت و در رقم ۲۰ هزار و ۴۱۱ هزار واحد ایستاد. در این بازار ۲۲۸ هزار معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال انجام شد.

آهن و فولاد غدیر ایرانیان، بانک دی، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی تندگویان و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و تولید برق عسلویه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید