گر به دنبال یک همراه سفر هستید، این مقاله فقط برای شماست.

ایده هایی برای سفرهای خارجی عاشقانه

به گزاش سلام نو، اگر تا به حال روی دکمه "رزرو" کلیک کرده باشید و وسایل خود را بسته‌اید تا با نامزد خود سفر کنید، به خوبی می‌دانید که سفر با شخص دیگری چقدر می‌تواند برای هر دوی شما آشکار باشد. آیا برای سفرهایی که با نامزد باید انجام دهید نسبت به سفر با دوستانتان برنامه یکسانی دارید؟ آیا بودجه‌ای دارید که قابل مقایسه باشد؟ اگر به دنبال یک همراه سفر هستید، این مقاله فقط برای شماست.

۳ سفری که باید با نامزد خود انجام دهید:

در حالی که یک تعطیلات ۱۰ روزه در تایلند عجیب و شگفت انگیز به نظر می‌رسد، ممکن است بخواهید برای اولین بار به عنوان یک زوج به دنبال چیزی آرام‌تر بروید تا از فشار برنامه‌ریزی جلوگیری کنید. اینجا جایی است که زوجین مسافر باید به ماه عسل بروند.

۱. چارلستون، کارولینای جنوبی

چارلستون، کارولینای جنوبی که به‌خاطر پیاده‌روهای سنگ‌فرش‌شده‌اش و آب‌وهوای ایده‌آل ۷۰ ساله‌اش در بهار و پاییز شناخته می‌شود، تقریبا به همان اندازه‌ای که جنوب می‌تواند باشد، ایده‌آل است. همانطور که از شهر بازدید می‌کنید و تا آنجایی که می‌توانید غذاهای دریایی روستایی می‌خورید، مجذوب فضای آرامی می‌شوید که برای یک گریز رمانتیک با طرف مقابلتان ایده آل است.

ایده هایی برای سفرهای خارجی عاشقانه

۲. ساحل ریویرا، جزیره سینگر، فلوریدا

یکی از مزایای قرار گرفتن در یک رابطه کاملا جدید، فرصت یادگیری چیزهای جدید در مورد خودتان است. دوستان فیس بوک و اینستاگرام شما غرق در عکس‌های مربوط به زوج می‌شوند که بر سر آنها فریاد می‌زنند بالاخره! در حالی که ممکن است بخواهید زیاده روی کنید (از خنده دوستانتان استفاده کنید)، من مطمئن هستم که عکس‌های تعطیلات قابل قبول‌تر از مثلا عکس‌های دو نفری شما هستند که جلوی تلویزیون نشسته‌اید. این ساحل منظره‌ای عالی برای فرار سفر دختران مسافر و مردانی است که بسیار عاشق هستند.

ایده هایی برای سفرهای خارجی عاشقانه

۳. سنت لوسیا

هیچ چیز با زیبایی ساحل کارائیب قابل مقایسه نیست. حتی اگر قبلا از یک روز در ساحل با بهترین دوستان خود لذت برده باشید، زمانی که به عنوان یک زوج در حال سفر هستید، تجربه کاملا متفاوتی است. به عنوان مثال، جزیره سنت لوسیا در شرق کارائیب را در نظر بگیرید که به دلیل غواصی در صخره‌های مرجانی، سواحل آتشفشانی، دهکده‌های ماهیگیری و جنگل‌های بارانی شهرت دارد.

نتیجه

به نظر شما اخلاق داستان چیست؟ سفر با هم باید ساده باشد و کاملا بر هدف سفر متمرکز باشد: لذت بردن و ارتباط با شریک جدید خود در سطح عمیق‌تر!

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید