این جزیره زیبا است با این حال، خانه‌هایی به سبک خانه‌های ییلاقی متعلق به ساکنان است که همه آنها کشاورز هستند. اگر آتشفشان فوران نکند، جو آرام است که به گفته دانشمندان امری بعید است.

پولدارهای دنیا به کدام جزایر سفر می‌کنند؟ + عکس

ایتاکا

به گزارش سلام نو، از بین بسیاری از جزایر یونان، این جزیره برای خلوت صلح آمیز، مقصدی نهایی است. این شهر در دریای لونیان و در قسمت غربی یونان واقع شده است. این جزیره ناهموار با صخره‌های شیب‌دار و کوه‌های خشک در میان باغ‌های زیتون سبز است. آرامش در اینجا حواس شما را تسکین می‌دهد و به شما کمک می‌کند آرامش داشته باشید و کارهای سخت سال را فراموش کنید.

این جزیره برای تعطیلات خصوصی در جزیره از راه دور فوق العاده است، زیرا ارتباط خوبی با سرزمین اصلی ندارد.

چند ویلا در این جزیره وجود دارد که توسط افرادی که دوست دارند در محیطی آرام زندگی کنند ساخته شده اند. برخی از ویلاها اجاره داده می‌شوند، بنابراین اگر می‌خواهید در تعطیلات جزیره‌ای به سبک خود استراحت کنید، می‌توانید در ویلا اقامت کنید و از ساحل خصوصی خود لذت ببرید.

پولدارهای دنیا به کدام جزایر سفر می‌کنند؟ + عکس

تریستان دا کونا

این جزیره تا جایی که بخواهید دور افتاده است. انزوا جذابیت آن است، زیرا نمی‌توانید در آب‌های خطرناک شنا کنید و احتمالا در باران گرفتار خواهید شد. ۱۷ تا ۲۶ روز از ۳۰ روز در ماه باران می‌بارد و درست در وسط یک آتشفشان عظیم قرار دارد که فعال است.

اگر ایده شما برای لذت بردن از تعطیلات در جزیره‌ای دورافتاده، رفتن به جایی است که بقیه دنیا هرگز آرزوی رفتن به آن را ندارند، تریستان دا کونا برای شما عالی است. با یک سفر ۷ روزه با قایق به آنجا خواهید رسید. این جزیره زیبا است با این حال، خانه‌هایی به سبک خانه‌های ییلاقی متعلق به ساکنان است که همه آنها کشاورز هستند. اگر آتشفشان فوران نکند، جو آرام است که به گفته دانشمندان امری بعید است. این یکی از جزایر دورافتاده‌ای است که می‌توانید یک یا دو سوغاتی تهیه شده توسط مردم محلی را در آن انتخاب کنید. "جوراب‌های عاشقانه" که توسط زنان جزیره می‌بافند، بیشتر مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند.

ایزولا سانتا کریستینا

این جزیره برای کسانی است که می‌خواهند کمی تعطیلات مجلل را برای تعطیلات جزیره دورافتاده خود داشته باشند. با یک قایق سواری کوتاه از ونیز می‌توان به این جزیره رسید. فقط یک ویلای تاریخی دارد که با باغ‌های زیبا، پیاده روی و تاکستان احاطه شده است. اینجا هیچ انبوه توریستی وجود ندارد. این یک مکان مسحور کننده است که در آن فقط با قرقاول‌ها و طاووس‌هایی روبرو خواهید شد که در اطراف پرسه می‌زنند. این یک استراحت عالی لوکس است که به دنبال آن هستید.

پولدارهای دنیا به کدام جزایر سفر می‌کنند؟ + عکس

جزیره Macquarie

نیمه راه بین قطب جنوب و استرالیا، جزیره Macquarie را از دست ندهید. این تنها مکان بر روی زمین است که در آن سنگ‌ها از گوشته زمین در بالای سطح دریا قرار می‌گیرند. این سنگ‌ها از انواع بازالت‌های بالش و دیگر سنگ‌های اکستروژن است. چند جزیره این جزیره را تشکیل می‌دهند، پوشش مساحتی حدود ۵۵۷، ۲۸۰ هکتار را پوشش می‌دهد. این جزیره به بسیاری از گونه‌های فلور و جانوران با مناظر دراماتیک، پر از دریاچه‌ها و اسکراب‌های شیب دار است. لذت بردن از تماشای جماعت مهر و موم و پنگوئن‌ها لذت بخش است. در واقع، ۸۵۰،۰۰۰ جفت پنگوئن در جزیره مک کوری نژاد که یکی از بزرگترین‌ها در جهان است. این جزایر در ناحیه‌ای به نام پنجاه سالگی خشمگین قرار دارد که به علت دریاهای طوفانی و بادهای سخت، به این نام معروف است. مستعمرات مهر و موم فیل و چهار گونه آلباوتروس نیز می‌توانند در این جزیره مشاهده شوند. این یک تعطیلات از راه دور است، به ویژه برای همه کسانی که عاشق حیات وحش و زیبایی طبیعی هستند.

جزایر گالاپاگوس ۱۰۰۰ کیلومتر از Equador، دیدن حیوانات وحشی را از نزدیک تجربه کنید. حیوانات به طور کامل از انسان‌ها بی‌خبر هستند و کاملا نزدیک می‌شوند. شما می‌توانید لاک پشت‌های غول پیکر، ایگوانا، پنگوئن‌ها، آلباتروس، نهنگ‌ها، شیرهای دریا و دلفین‌ها را ببینید. این جزایر خانه تئوری انتخاب طبیعی داروین نیز بوده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید