وحید امیری که اردیبهشت تحت عمل جراحی قرار گرفت تا شهریور ماه آینده نمی‌تواند پا به توپ شده یا در بازی‌های رسمی برای پرسپولیس به میدان برود.

وحید امیری چه زمانی پا به توپ می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، به گفته یکی از نزدیکان تیم پرسپولیس، وحید امیری بازیکن ملی پوش این تیم اوایل شهریورآینده می تواند پا به توپ شود.

با این شرایط وحید امیری به بازی هفته اول پرسپولیس در لیگ بیست و دوم نخواهد رسید. امیری که در اردوی تیم ملی کشورمان دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر شده بود با تشدید این آسیب در دیدار با ذوب‌آهن روبه‌رو و در بیمارستان بستری شد.

امیری چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت در حالی که عنوان شد مدت دوری این بازیکن از میادین، حداقل سه ماه اعلام شده است.

او که برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انگیزه فراوانی دارد زودتر و با انرژی فراوان مشغول فیزیوتراپی است اما تا شهریور ماه آینده نمی تواند پا به توپ شده یا در بازی های رسمی برای پرسپولیس به میدان برود.

این در حالی است که یحیی گل محمدی پس از ناکامی در خرید میلاد زکی پور و امید نورافکن تصمیم گرفته است از وحید امیری در فصل جدید به عنوان دفاع چپ استفاده کند!

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید