از آنجا که طبق قوانین باید سوخت هواپیما تمام شود تا به زمین بنشیند، خلبان تا ساعت ۴:۴۰ در آسمان مشهد پرواز کرد و پس از اتمام سوخت به سلامت در فرودگاه مشهد به زمین نشست.

حادثه برای هواپیمای مشهد- مسقط؛ لاستیک هواپیما ترکید!

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز مشهد- مسقط عمان به دلیل ترکیدگی لاستیک به فرودگاه این کلانشهر بازگشت و بدون مشکل به زمین نشست.

حسن جعفری افزود: این پرواز متعلق به شرکت هواپیمایی قشم ایر ساعت ١ و ٢٣ دقیقه بامداد امروز از فرودگاه مشهد برخاست اما خلبان پس از بلندشدن متوجه ترکیدگی لاستیک چرخهای عقب شد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که طبق قوانین باید سوخت هواپیما تمام شود تا به زمین بنشیند، خلبان تا ساعت ٤ و ٤٠ دقیقه در آسمان مشهد پرواز کرد و پس از اتمام سوخت به سلامت در فرودگاه مشهد به زمین نشست.

جعفری اضافه کرد: ٧٠ مسافر این پرواز به سلامت از هواپیما خارج و به سالن فرودگاه منتقل شدند تا با پرواز جایگزین اعزام شوند.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که پیش از شیوع کرونا به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید