چندیش پیش خبرهایی مبنی بر تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ بجای یارانه نقدی منتشر شد. هنوز برای تغییر یارانه نقدی تصمیم گیری نشده است. وزیر اقتصاد گفت: تا تیرماه خبری از تغییر یارانه نقدی وجود ندارد. یارانه نقدی تیرماه به حساب سرپرستان خانوار وایرز شد. مشخص نیست چه زمانی مشکل یارانه نقدی حل خواهد شد. وحیدی، وزیر کشور گفت: تا وقتی کالابرگ‌ها آماده توزیع شوند واریز یارانه به شکل نقدی ادامه خواهد داشت. اما یارانه قطعا به طور جدی با کالابرگ پرداخت خواهد شد.

توزیع کالابرگ الکترونیک این گروه آغاز شد | کدام یارانه بگیران کالابرگ الکترونیک را می گیرند؟

به گزارش سلام نو، طرح  کالابرگ الکترونیک تفاوت‌هایی با کوپن دهه شصت دارد و بیشتر شبیه به پرداخت کمک هزینه نقدی برای خرید کالاهای اساسی است.بحث کوپن یا کالابرگ الکترونیک از تابستان سال ۱۳۹۷ و با افزایش چشمگیر قیمت کالاهای اساسی مطرح شد.بر این اساس قرار اسـت همان کارت ‌بانکی کـه افراد با آن یارانه می گیرند بـه کالابرگ الکترونیک تبدیل شود تا مردم با استفاده از آن از فروشگاه‌ها سهمیه کالاهای اساسی ‌خودرا دریافت کنند‎ ‎.بر اساس گمانه زنی ها کالابرگ الکترونیک هر چند ماه یکبار شارژ می شود.در ادامه به آخرین اخبار از کالابرگ الکترونیک می پردازیم.

توزیع یارانه ناشی از حذف ارز ۴۲۰۰ جهت جبران آثار تورمی آن، طبق قانون باید به‌صورت کالابرگ باشد ولی اما و اگرهایی که در این باره مطرح است و آنچه که اظهارات مسئولان دولتی نشان می‌دهد، توزیع کالابرگ را در ابهام برده و به نظر می‌رسد این قدرت و تقاضا برای یارانه نقدی آن را به روال ۱۰ سال گذشته،‌ فعلا روی دور نگه داشته و کالابرگ از شانس کمتری برخوردار باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید