مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به افزایش دما و وزش شدید باد در پایتخت هشدار داد.

هشدار زرد هواشناسی؛ تهران گرم‌تر می‌شود
به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به افزایش دما و وزش شدید باد در پایتخت هشدار داد و گفت: با توجه به صدور هشدار زرد هواشناسی و افزایش دما در روزهای آینده از شهروندان درخواست دارم مدیریت مصرف بهینه انرژی را در دستور کار قرار دهند.

حامد یزدی مهر مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص صدور هشدار زرد هواشناسی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی برای ۲ روز آینده افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

وی گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی برای امشب سه شنبه ۷ تیرماه تا پنجشنبه نهم تیرماه مبنی بر کاهش کیفیت هوا و همچنین افزایش دما عدم تردد غیرضروری به ویژه از ظهر تا غروب و استفاده از وسایل ایمنی مناسب مانند کلاه، عینک آفتابی به شهروندان به خصوص بیماران، کودکان، سالمندان، افراد شاغل در فضاهای باز توصیه می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بیان کرد: در خصوص وقوع باد شدید نسبت به شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های سست و خطر سقوط اجسام نیز هشدار صادر شده است و از شهروندان می‌خواهیم برای پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی نکات ایمنی را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: با توجه به افزایش دما و بالطبع افزایش مصرف آب و برق، به همه شهروندان عزیز توصیه می‌شود نسبت به مدیریت و مصرف بهینه انرژی دقت و توجه لازم را مبذول نموده تا با قطع آب و برق مواجه نشوند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید