کرملین روز سه شنبه اعلام کرد روسیه به حملات خود به محض تسلیم شدن اوکراین پایان می‌دهد. پسکوف به خبرنگاران گفت: طرف اوکراینی می‌تواند همه چیز را قبل از پایان روز جاری متوقف کند.

شرط تازه روسیه برای پایان جنگ در اوکراین
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، کرملین روز سه شنبه اعلام کرد روسیه به حملات خود به محض تسلیم شدن اوکراین پایان می دهد.

 دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین با اعلام این خبر همچنین از مقام های کی یف خواست به نظامیان اوکراینی دستور دهند سلاحشان را زمین گذارند.

پسکوف به خبرنگاران گفت: طرف اوکراینی می تواند همه چیز را قبل از پایان روز جاری متوقف کند.

وی افزود: دستور به یگان های ملی گرا برای زمین گذاشتن سلاحشان، ضروری است.

پسکوف همچنین تاکید کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه هنوز هیچ گزارشی برای تقویت مرزهای غربی روسیه دریافت نکرده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری تاس مبنی بر اینکه آیا رئیس دولت روسیه پیشنهادهایی از وزارت دفاع دریافت کرده است یا نه، افزود: زمان بسیار کمی گذشته است. این کار جامع و بسیار پیچیده است. وزارت دفاع ما در حال تهیه طرح هایی برای تقویت مرزهای غربی کشور با توجه به تهدیدهای جدیدی است که اقدامات ناتو ایجاد می کند.

وی یادآور شد که ناتو یک بلوک نسبتا تهاجمی است که برای رویارویی ایجاد شده است و به نشان دادن ماهیت خود و اجرای وظایف اصلی اش ادامه می دهد.

پسکوف گفت: پیشرفت زیرساخت ناتو به سوی مرزهای ما، روندی است که دو دهه یا حتی بیش از آن ادامه داشته است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار تاس در مورد برنامه های ناتو برای افزایش قدرت نیروهای واکنش سریع خود افزود: این گسترش خزنده تداوم دارد و ما به خوبی از این موضوع آگاه هستیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید