اگر برنامه غیرقابل پیش‌بینی رخ ندهد، پرسپولیسی‌ها برای یک اردوی ۱۰ روزه عازم کشور ترکیه خواهند شد تا تمرینات پرفشاری را در این کشور انجام دهند.

پرسپولیس خارج از کشور اردو می‌زند

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان باشگاهش خواسته تا جهت آماده‌سازی سرخ‌پوشان برای حضور پرقدرت در لیگ برتر بیست و دوم یک اردوی آماده‌سازی خارج از کشور را فراهم کنند. این در حالی است که به دلیل مسائل مربوط به شیوع ویروس کرونا در سال‌های اخیر پرسپولیسی‌ها به اردوی خارجی نرفتند، اما به نظر می‌رسد بعد از چند سال این اتفاق امسال رخ خواهد داد.

این درحالی است که طبق قوانین وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس مثل سایر باشگاه‌های دولتی اجازه هزینه برای اردوی خارجی را ندارد، اما با درخواست چند هوادار پرسپولیس در خارج از کشور احتمالا سرخ‌پوشان بعد از چند روز از آغاز تمرینات به اردوی خارج از کشور اعزام خواهند شد.

اگر برنامه غیرقابل پیش‌بینی رخ ندهد، پرسپولیسی‌ها برای یک اردوی ۱۰ روزه عازم کشور ترکیه خواهند شد تا تمرینات پرفشاری را در این کشور انجام دهند. زمان احتمالی سفر پرسپولیسی‌ها به ترکیه ۲۵ تیرماه اعلام شده و در صورتی که این سفر صورت بگیرد شاگردان یحیی گل محمدی اردوی مناسبی را در کشور قطر برگزار خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید