مدت زمان حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی سه شبانه روز است و در این مدت راویان، حماسه های هشت سال دفاع مقدس و چگونگی طراحی و اجرای عملیات را برای دانش آموزان روایت می‌کنند.

۲ هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان امسال با کمرنگ شدن ویروس منحوس کرونا با برگزاری یادواره ملی "لشکر آسمانی" و اعزام کاروان های دانش آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور، حماسه آفرینی رزمندگان و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جدید باز آفرینی خواهد کرد.

‌در اطلاعیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان آمده است: هشت سال جنگ با آنکه ناخواسته و نابجا بر سرزمین پاک و مردم نیک اندیش ایران تحمیل شد اما آموزه های حماسی و معنویش آنقدر فراوان است که هزاران سال باید از دانشگاهش بهره برد، دارالفونی که نسل امروز و فردا در آن نورانی می شوند.

هر ساله سفر تربیتی معنوی با اعزام دانش آموزان به کربلای ایران رنگ و بوی خاصی می‌گیرد و خاطرات جبهه ها را در استان های ایران بازنشر می‌دهد.

این برنامه ملی که با حضور بیش از دو هزار دانش آموز سراسر کشور  و با هدف آشنایی بیشتر آینده سازان با فرهنگ و ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مسافران نور در این سفر  از یادمان های شهدای پاوه، مرصاد و بازی دراز بازدید خواهند داشت و برنامه های متنوعی در قالب نشست های آموزشی، بازدید، نمایش فیلم، صبحگاه مشترک، مسابقات فرهنگی و ... برای دانش آموزان پیش بینی شده است.

مدت زمان حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی سه شبانه روز است و در این مدت راویان، حماسه های هشت سال دفاع مقدس و چگونگی طراحی و اجرای عملیات را برای دانش آموزان روایت می‌کنند.

 این یادواره از دهم لغایت پانزدهم تیرماه در مناطق عملیاتی غرب کشور برگزار می شود و دانش آموزان پسر ( ۱۰ الی ۱۲ ) و دانش آموزان دختر (۱۳ الی ۱۵) از این مناطق بازدید خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید