در این حادثه، طبق بررسی‌های صورت گرفته ۱۲ خانه به صورت کلی و جزئی دچار آسیب دیدگی شدند.

انفجار هولناک در اهواز با تخریب ۱۲ خانه / جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، بعداز انفجار هولناک در اهواز چند خانه در نزدیکی محل حادثه قابل سکونت نیستند.

دوشنبه شب بر اثر انفجار گاز در یک خانه ویلاییِ دو طبقه در خیابان آموزگار منطقه باهنر اهواز تعدادی از شهروندان مصدوم شدند.

در این حادثه، طبق بررسی‌های صورت گرفته ۱۲ خانه به صورت کلی و جزئی دچار آسیب دیدگی شدند.

همچنین طبق اعلام فوریت‌های پزشکی استان خوزستان در این حادثه ۱۲ نفر مصدوم شدند که سه نفر از مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین انتقال یافتند و ۹ نفر در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

از عین حال دو دستگاه خودروی پراید و ۲۰۶ نیز به طور کامل تخریب شدند که توسط نیروهای امدادی از محل خارج شدند.

یکی از ساکنانِ مجتمع پنج طبقه‌ای جنبِ خانه منفجر شده می‌گوید که همه ساکنان این مجتمع پنج طبقه بر اثر آسیب دیدگیِ ساختمان مجبور به تخلیه خانه‌ها شدند و اکنون در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

یکی از ساکنانِ خیابانِ آموزگار نیز می‌گوید ما از صبح احساس کردیم که خانه همسایه نشتی گاز دارد و به صاحب خانه اطلاع دادیم اما توجهی نکرد تا اینکه شاهد این حادثه ناگوار شدیم.

خانم شریف پور از ساکنانِ خیابانِ عقبِ خانه منفجر شده نیز می‌گوید: من برنامه پرواز به تهران را داشتم که با این حادثه سفرم کنسل شد. صدای انفجار همه شیشه‌های این مجتمع را تخریب و پمپ‌های آبِ مجتمع به شکل عجیبی سوختند.

حمید سلطان زاده از دیگر ساکنانی که از ناحیه دست دچار آسیب شد گفت: خانواده‌ام به مهمانی رفته بودند و فقط خودم در خانه ماندم که صدای انفجار مهیب و پرتابِ شیشه باعث شد دستم زخمی شود.

سلطان زاده می‌افزاید: بخشی از خانه‌ام تخریب و تعدادی از وسایل خانه تخریب شدند و در این گرانی و مشکلات اقتصادی از مسئولان درخواست دارم به خانه‌های آسیب دیده توجه ویژه‌ای داشته باشند.

جانکی نیز از دیگر همسایگان می‌گوید: موجِ مهیبِ انفجار همه اهالی را شوکه کرد و خانه ما و دیگر همسایگان شدیداً آسیب دیدند.

آتش نشانی اهواز آمار مصدومان را چهار نفر و خانه‌های آسیب دیده را هشت خانه گزارش کرد. بررسی‌های ما در محل حادثه نشان می‌دهد تعداد مصدومان ۱۲ نفر و خانه‌های آسیب دیده ۱۲ خانه هستند که بخشی از خانه‌ها و کالاهای خانه شدیداً تخریب شدند.

به گزارش مهر، هنوز ۱۵ روز از آخرین انفجار گاز در اهواز نگذشت که انفجاری دیگر باعثِ تخریب تعدادی از خانه‌های محله‌ی باهنر اهواز شد.

آمارها نشان می‌دهد که موجِ افزایش انفجارهای گاز در خانه‌های اهوازی در فصل زمستان بیشتر است اما با این حال از ابتدای سال تا کنون این دومین انفجار است که در فصل گرم سال گزارش می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید