آپارتمانی ۴۶ متری در نازی‌آباد که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دارد.

قیمت آپارتمان در جنوب تهران / جدول

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۵۰ متری جنوب تهران خواهیم‌ پرداخت.

برای خرید خانه در جنوب تهران نسبتا به سرمایه کمتری نیاز دارید. بسیاری از افراد به دلیل بودجه محدودی که دارند ، دنبال خرید خانه در این منطقه هستند. در این مناطق خانه‌هایی با متراژ کم که مناسب زندگی دانشجویان یا افراد مجرد هستند را می‌توان یافت. در این گزارش به بررسی خانه‌های ۵۰ متری جنوب تهران پرداخته‌ایم.

خانه‌ای ۲۱ ساله در جوادیه با متراژ ۴۸ متر و ۱ اتاق خواب، ارزشی معادل ۹۳۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد خرید واحدی در مولوی دارید، با سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۵۴‌ متری با ۱ اتاق خواب درحالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد را خریداری کنید. اگر در همین منطقه به دنبال واحدی ارزان‌تر هستید، می‌توانید واحدی ۱۶ ساله با متراژ ۴۸ متر و ۴ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معال ۷۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین اگر قصد سرمایه‌گذاری در مجیدیه را دارید، با مبلغی‌ معادل ۲ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۵۲ متری درحالی که ۸ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۱ اتاق خواب دارد را خریداری کنید. اگر سرمایه شما کمتر از مبلغ بالا است می‌توانید واحدی ۱۴ ساله با متراژ ۵۰ متر و ۱ اتاق خواب را به ارزش ۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان خریداری کنید.

در روز های اخیر واحدی ۴۷ متری در شوش که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، معادل ۹۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحدی ۵۱ متری در منیریه با سنی معادل ۱۶ سال و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۴۶ متری در نازی‌آباد که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دارد.

قیمت مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید