بازسازی ساختمان یا مرمت یک خانه مجموعه فعالیت‌هایی است که با انجام دادن آن بر روی یک ساختمان عمر آن سازه را افزایش داده و با انجام تعمیرات در آن به حفظ و ماندگاری آن ساختمان کمک می‌کند. بازسازی خانه و ساختمان قوانین و روش‌های خود را دارد. خانه‌های فرسوده و قدیمی بیشتر از دیگر خانه‌ها به بازسازی نیاز دارند.

بازسازی و طراحی داخلی با عرشا هوم

اگر از خانه خود دل زده شدین، نیاز به تغییر اساسی در محل زندگیتان دارید، نیازی به تعویض منزلتان نیست. بازسازی یا طراحی داخلی منزلتان کمک میکند این دلزدگی پایان یابد.

شاید این سوال برای شما هم بوجود بیاید که طراحی داخلی منزل بهتر است و با شرایط شما سازگار تر است یا بطور کلی دست به بازسازی منزلتان بزنید؟

نگران نباشید عرشا هوم اینجاست تا شما از این وضعیت گنگ خارج شوید و راه مناسب با شرایطتان را پیدا کنید. ما نگرانی های شما را در این حوزه برطرف می کنیم و زندگی شما را بهتر و زیباتر و مجلل تر می کنیم.

عرشا هوم|متخصص در بازسازی و طراحی داخلی منزل

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد.

گروه معماری عرشا هوم از سال ۱۳۹۰ در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی مشغول به فعالیت بوده و همواره با بروز رسانی اطلاعات خود و مشاوره های اصولی متناسب با شرایط شما و همچنین احترام به حقوق مشتریان در جهت جلب رضایت شما پرداخته است. هدف ما این است با جمع آوری بهترین متخصصان در تیم خود، رویاهای شما را به سبک منحصر به فرد، به واقعیت تبدیل کنیم و همچنین سعی میکنیم فضای راحت برای زندگی و آرامش شما ایجاد کنیم.

طراحی داخلی

فضای داخلی ایده آل شما می تواند شبیه هر چیزی باشد، طراحان داخلی چیزی را دیکته نمی‌کنند ، آنها فقط به تحقق رویاهای شما کمک می‌کنند به گونه ای که راحت و مرتبط باشد.

بازسازی و طراحی داخلی با عرشا هوم

زمانی که در باب طراحی داخلی یک فضا صحبت می‌کنیم یعنی سعی داریم که نوع چیدمان را از کالاهای بزرگ گرفته تا المان های کوچکتر و اکسسوری‌ها را به گونه‌ای قرار بدهیم که خبری از بی نظمی ظاهری و نیز تناقض یا عدم تناسب میان آن‌ها موج نخورد.

طراحی داخلی هال

هال، پذیرایی، اتاق نشیمن همگی بعد معنایی یک واژه را به دوش می‌کشند. به عبارت کلی به فضایی معنا می‌شود که برای برگزاری میهمانی‌ها، دورهمی‌های خانوادگی و حضور افراد خانواده در بیشتر تایم روز این عنوان را به خود گرفته است. هال مرکزیت یک منزل مسکونی را به خود اختصاص می‌دهد و طراحی داخلی حاکم در آن تا میزان عمده‌ای نوع سبک حاکم در خانه را آشکار می‌سازد. باور کنید اگر تمامی قسمت‌های خانه به بهترین نوع چیدمان تکمیل نمایید و بیارایید و خبری از شرایط مطلوبی در هال نباشد؛

 ذهنیت بیننده را در باب کلیت خانه با بار منفی مواجه ساخته‌اید. چرا که هال یا اتاق نشیمن اولین و گاهی تنها فضایی است میهمان‌ها ساعت بسیاری را در آنجا سپری می‌کنند. پس اگر وابسته به همین قسمت نسبت به فضای جامع یا منزل نظریه‌ای ارائه شود؛ جای تعجبی باقی نخواهد ماند. البته هر فردی وابسته به سلایق خود خواستار سبکی متفاوت از فضا می‌گردد. به همین سبب نمیتوان با اطمینان کامل از یک نوع سبک با دارا بودن تمامی ویژگی‌های مطلوب سخن گفت چراکه؛ هر کدام ویژگی‌های اختصاصی خود را دارا هستند. اما باید بگوییم زمانی موفق خواهید شد به نتیجه‌ای که در ذهن دارید دست یابید که در هر نوع از طراحی داخلی هال و اجرای هر سبکی اصول مربوطه را لحاظ نمایید و جزئیات را به دست فراموشی نسپارید.

نسبتا با طراحی داخلی آشنا شدیم اگر به اطلاعات بیشتر علاقه مندین، مقاله با موضوع طراحی داخلی برای شماست.

اما بازسازی ساختمان چیست؟

آنچه که درباره بازسازی ساختمان باید بدانیم

بازسازی ساختمان یا مرمت یک خانه مجموعه فعالیت‌هایی است که با انجام دادن آن بر روی یک ساختمان عمر آن سازه را افزایش داده و با انجام تعمیرات در آن به حفظ و ماندگاری آن ساختمان کمک می‌کند. بازسازی خانه و ساختمان قوانین و روش‌های خود را دارد. خانه‌های فرسوده و قدیمی بیشتر از دیگر خانه‌ها به بازسازی نیاز دارند.

بازسازی ویلا و تعمیرات کفپوش ویلا

اما کفپوش ویلا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر ویلا است، بخشی که قسمت بزرگی از ویلا را پوشانده و وظایفش شاید خیلی مهم‌تر از دیگر بخش‌های ویلا باشد. بازسازی ویلا یا تعمیرات ساختمان فرصت خوبی به شما می‌دهند تا بتوانید نگاهی مجدد به زیر پایتان بیاندازید و کارهای لازم برای بهبود این قسمت از ویلا را انجام دهید. کفپوش چوبی یا مشابه چوب مانند کفپوش پی وی سی، جدیدترین بازیگران این صحنه هستند.

بازسازی و طراحی داخلی با عرشا هوم

این نوع کفپوش‌ها مزیت‌های فراوانی مانند عایق بودن در برابر انتقال دما، مقاومت بالا، قیمت مقرون‌ به‌صرفه و زمان نصب کم دارند. کندن کفپوش قدیمی در زمان بازسازی ویلا یک امکان بی‌نظیر دیگر را هم در پیش روی شما قرار می‌دهد و آن ایجاد گرمایش از کف است. با ایجاد این شبکه گرمایشی شما می‌توانید علاوه بر بالا بردن ارزش ویلا یتان، صرفه‌جویی بزرگی در مصرف انرژی انجام دهید.

در ضمن در یک ویلا خالی، وجود یک کفپوش چوبی می‌تواند حسابی نظر خریداران احتمالی را به خود جلب کند. در نهایت قبل از هر کاری از یک مشاور با سابقه در زمینه بازسازی ویلا و تعمیرات ویلا راهنمایی بخواهید، برای دریافت اطلاعات بیشتراز مقاله بازسازی ساختمان در سایت شرکت معماری عرشا هوم بهره ببرید.

اصول طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا ها بدون در نظر داشتن، اصول و قواعد دکوراسیون مسلما راحت است و کار هر کسی می باشد؛ اما به نظر تان این گونه از طراحی ها زیبا و خاص هستند؟

به طور قطع نه. به همین دلیل امروزه، طراحی دکوراسیون تنها توسط مجموعه های برتر انجام می گیرد. طراحی دکوراسیون داخلی حساس و سخت است، چرا که بر خلق و خوی ساکنین اثر می گذارد. اگر، طراحی دکوراسیون داخلی به شیوه ی درستی انجام نشود؛ اثرات سوء بر فرد می گذارد.

برای طراحی دکوراسیون داخلی ویلا ها، قواعد بسیاری موجود است، که حتی رعایت نکردن یکی از آن ها تعادل بین محیط و تجهیزات را به هم می ریزد. به همین دلیل، دیزاینر ها به ترتیب و با رعایت کوچک ترین جزئیات، طراحی دلخواه مشتری را بر ویلا اجرا می سازند.

اولین و مهم ترین اصل در حرفه طراحی دکوراسیون داخلی ویلا ها، استفاده از سبک های ساده و شکیل می باشد. سبک های ساده با آرامش و نظم عجین شده اند، به همین سبب محیطی آرام در ویلا به وجود می آورند. این گونه از ویلا ها، برای رفع خستگی، جذب آرامش و انرژی های مثبت بسیار مفید می باشد.

طراحی داخلی عرشا هوم

شرکت خانه معماری عرشا با برند اختصاصی عرشا هوم، برگرفته از مهندسین مجرب عمران و معماری آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی داخلی و خارجی ساختمان و کلیه امور مربوط به ساخت و ساز آپارتمان و ویلا، بازسازی و نوسازی ساختمان می‌باشد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و می‌دانند با توجه به خواسته‌های شما چگونه خانه‌تان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید.

تیم طراحی شرکت عرشا هوم، از طراحی تا اجرای پروژه همراه شما می باشد تا بتوانید بهترین تصمیم جهت تغییر دکوراسیون و انتخاب مبلمان ، متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید