شغل های اینترنتی همیشه طرفداران زیادی داشته و هرچه جلو تر می رویم افراد بیشتری به کسب درآمد آنلاین علاقمند می شوند.

چرا شغل ادمینی اینستاگرام را انتخاب کنیم؟

یکی از شغل هایی که این روزها حسابی پر طرفدار بوده و خیلی ها دوست دارند مهارت های آن را کسب کنند و وارد بازار کارش بشوند، ادمینی اینستاگرام است. به صورت خلاصه، ادمین اینستاگرام کسی است که مدیریت یک پیج را بر عهده می گیرد.

البته مهارت های ادمینی تخصصی تر و متنوع تر هستند. به عنوان مثال، یک ادمین ممکن است فقط محتوا برای یک پیج تولید کند، ادمین دیگر فقط به دایرکت و کامنت پاسخ دهد و ادمین دیگر، فقط محتواهای ویدیویی را تدوین کند. برخی از ادمین ها هم همه این کارها را با هم انجام می دهند. در هر صورت، با توجه به این که تقریبا همه کسب و کار ها تلاش می کنند در اینستاگرام حضور داشته باشند و کسب درآمد در این بازار برایشان پر بازده و با اهمیت است، به افرادی نیاز دارند که بتوانند پیج شان را رشد دهند.

همین تقاضا باعث شده خیلی ها به دنبال شغل ادمینی بروند. هر شغلی مزیت ها و معایب خودش را دارد. ادمینی اینستاگرام هم از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه این مطلب می خواهیم مهم ترین مزیت های ادمینی اینستاگرام را بررسی کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

می توانید در خانه کار کنید

سر ساعت رفتن به محل کار و تا ساعت مشخصی در آنجا ماندن، برای خیلی ها چندان جالب نیست. خیلی ها ترجیح می دهند در خانه کار کنند و احساس راحتی بیشتری دارند. همچنین کار کردن در خانه یعنی دیگر دردسر های ترافیک و شلوغی و رفت و آمد را نداریم. کافی است از رخت خواب خودمان بلند شویم و پشت میز بنشینیم!

همچنین بعضی ها از این که در یک محیط کاری با افراد دیگر در ارتباط باشند، راضی نیستند و ترجیح می دهند در تنهایی کار کنند. خوشبختانه، ادمینی اینستاگرام شغلی است که به راحتی می توانید در خانه بنشینید و همه کار های آن را انجام دهید. یک اینترنت و یک عدد گوشی میان رده تمام چیزی است که شما نیاز دارید.

می توانید همزمان با چندجا کار کنید

در شرایط کار حضوری، شما ناچار هستید تمام مدتی که در سر کار هستید را متمرکز بر همان کار باشید. مشخصا غیر از این، نه حرفه ای است، نه اخلاقی. اما ادمینی شغلی است که شما می توانید در خانه انجامش بدهید و مدیریت زمان هم بهصورت کامل در اختیار شما است. بنا بر این، می توانید با مدیریت زمان، با چند بیزینس همزمان کار کنید. به عنوان مثال اگر ادمین فتوشاپ هستید، خیلی راحت می توانید برای چندین و چند پیج، بنر تبلیغاتی تولید کنید. در این حالت، درآمد شما چند برابر می شود.

چرا شغل ادمینی اینستاگرام را انتخاب کنیم؟

به تجهیزات خاصی نیاز ندارید

برای کار ادمینی شما با همان گوشی میان رده ای که دارید می توانید همه کار بکنید. از فیلمبرداری و عکسبرداری گرفته تا ادیت و تدوین حرفه ای. تنوع اپلیکیشن های موبایل به حدی است که شما را از هر ابزار و برنامه دیگری بی نیاز می کنند و شما با همان گوشی می توانید محتواهای بسیار جذابی تولید کنید و به درآمد برسید.

مدیریت زمان کاملا با خودتان است

همانطور که گفتیم، شما می توانید بدون نیاز به حضور فیزیکی، کار ادمینی را داشته باشید. بنا بر این، مدیریت کامل زمان بر عهده شما است. می توانید صبح، شب یا هر زمانی که دوست داشتید کار خودتان را پیش ببرید. البته برخی از کارفرما ها از ادمین می خواهند که ساعات مشخصی را برای انجام کار تعیین کند. در واقع، همه چیز بستگی به توافق میان ادمین و کارفرما دارد.

می توانید کسب و کار خودتان را راه بیاندازید

ادمینی اینستاگرام باعث می شود شما مهارت های زیادی را یاد بگیرید. از تولید محتوا گرفته تا فروش، تعامل و این که به صورت کلی یک کسب و کار چگونه می تواند در دنیای اینترنت رشد کند.

تا اینجا، از مزیت های ادمینی گفتیم. این شغل جذاب مشکلات خاص خودش را هم دارد، به عنوان مثال، معمولا افرادی که در خانه هستند، درک روشنی از این شغل ندارند و انتظارات نا به جایی از افراد خواهند داشت. همچنین عوامل برهم زننده تمرکز زیادی در خانه وجود دارد. در هر صورت، فردی که می خواهد در خانه کار کند، باید بتواند همه این مسائل را مدیریت کند، با اعضای خانه صحبت کند، یک اتاق و جای مشخص و ثابت برای کارش در نظر بگیرد، زمانش را کنترل کند و در کنار همه این ها، به وضعیت سلامت جسمی خودش هم بیشتر اهمیت دهد. در هر صورت افرادی که در خانه کار می کنند، معمولا تحرک کمتری دارند و این مسئله در دراز مدت آسیب های زیادی به بدن آن ها وارد می کند.

در پایان مطلب امروز، پلتفرم ادمینی اینستاگرام دیدوگرام را به عنوان اولین و تنها پلتفرم تخصصی ادمینی به شما معرفی می کنیم. دیدوگرام تنها سایت اختصاصی برای کاریابی ادمین‌ ها است. بنا بر این، اگر پیج دارید و به دنبال ادمین هستید، می ‌توانید آگهی خودتان را در این سایت ثبت کنید و ادمین مورد نظرتان را در این پلتفرم تخصصی پیدا کنید.

همچنین، اگر ادمین هستید، کافی است در آموزش‌ ادمینی اینستاگرام این مجموعه شرکت کنید و با یادگیری کامل و تخصصی مهارت ‌های ادمینی پیج اینستاگرام و پس از ارائه نمونه کار، به عنوان ادمین معرفی شوید. در این سایت شما می‌توانید به عنوان انواع ادمین پاسخ ‌دهی به دایرکت و کامنت گرفته تا ادمین سناریو نویس و تولید کننده محتوا ثبت نام کنید. پیشنهاد می‌ کنیم همین حالا به سایت و وبلاگ دیدوگرم سر بزنید.

چرا شغل ادمینی اینستاگرام را انتخاب کنیم؟

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید