قیمت دلار به‌دنبال انتشار اخبار مثبت از مذاکرات، کانال عوض کرد.

دلار در استقبال از مذاکرات قطر نزولی شد

به گزارش سلام نو، خبرآنلاین می‌نویسد: روند بازار امروز ارز، از کاهش قیمت دلار حکایت دارد؛ تا جایی که بازار شاهد افت حدود ۷۰۰ تومانی قیمت دلار تا این لحظه بوده است. بررسی ها نشان می دهد که در حال حاضر قیمت دلار در بازار حدود ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است و این در حالی است که در ابتدای روز، در قیمت ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان قرار داشت.

مشاهدات میدانی بیانگر آن است که پس از انتشار خبر گشایش در مذاکرات، مراجعه فروشندگان ارز به بازار افزایش یافته؛ به طوری که در مقابل صرافی‌ها صف فروش شکل گرفته است.

بنا به این گزارش، بعد از سفر جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران، اظهارنظر طرفین مذاکرات نشان می‌داد عزم لازم برای ادامه مذاکرات هسته‌ای بعد از سه ماه توقف به‌وجود آمده است. قرار است مذاکرات با فرمت جدیدی انجام شود که احتمالا نقش سایر کشورها در آن کم‌رنگ‌تر است. بورل بعد از ترک تهران اعلام کرد قرار است این مذاکرات در یکی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس انجام شود و اتحادیه اروپا در این مذاکرات نقش تسهیلگر خواهد داشت.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از ترک تهران در این‌باره توضیح داد: خیلی خوشحالم بابت تصمیمی که در تهران و واشنگتن گرفته شده است. مذاکرات میان ایران، اتحادیه اروپا و آمریکا در وین برگزار نخواهد شد زیرا گفت‌وگوها در فرمت ۱+۴ با آمریکا نیست و تیم من به‌عنوان تسهیلگر حضور خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید