فرماندار خلخال گفت: حمله حیوانی شبیه گرگ دو نفر از اهالی روستای اندبیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان را راهی بیمارستان کرد.

حمله گرگ به دو نوجوان خلخالی

به گزارش سلام نو، سید جواد یحیی زاده عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۳ ظهر امروز یک کودک چهار ساله و همچنین یک خانم جوان در دو زمان و در دو محل جداگانه در روستای اندبیل از توابع بخش مرکزی شهرستان خلخال مورد هجوم و حمله حیوان درنده ای  شبیه گرگ قرار گرفته و از نواحی مختلف بدن دچار مجروحیت و مصدومیت شده اند.

رئیس شورای تامین خلخال که برای عیادت از مصدومین در بیمارستان امام خمینی خلخال حضورریافته بود،   افزود: چگونگی حمله حیوان به اهالی روستا و همچنین شناسایی این حیوان هم اکنون در دستور کار مسئولین ذی ربط شهرستان قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: هم اکنون اکیپ‌های اداره حفاظت محیط زیست خلخال برای شناسایی حیوان مهاجم در داخل روستا و اطراف آن استقرار یافته و در حال بررسی موضوع حمله ظهر امروز به یک کودک و زن جوان در این روستا هستند.

حمله گرگ در خلخال دو نفر را راهی بیمارستان کرد

یحیی زاده با بیان اینکه در زمان حمله حیوان درنده محل هجوم حیوان خلوت بوده و کسی از اهالی روستای اندبیل شاهد این دوحادثه نبوده است، ادامه داد: استفاده از واژه گرگ در حادثه امروز حمله حیوان درنده به اهالی این روستا تنها بنابر اظهارات زن جوان و یکی از مصدومین حادثه صورت گرفته وتا زمان شناسایی حیوان مهاجم نمی توان بصورت قطعی درباره گرگ بودن حیوان مهاجم اظهار نظر کرد.

فرماندار خلخال از اهالی روستای اندبیل خواست تا زمان شناسایی این گرگ و یا حیوان شبیه گرگ توسط مامورین حفاظت محیط زیست خلخال مراقبت بیشتری از خود و خانواده خود داشته باشند.  

حمله گرگ در خلخال دو نفر را راهی بیمارستان کرد

دکتر بابک ببرزاده متخصص جراحی عمومی بیمارستان امام خمینی خلخال و پزشک معالج دو مصدوم حادثه امروز روستای اندبیل نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: عصر امروز با مراجعه مصدومان ناشی از حمله حیوان درنده به این بیمارستان بلافاصله اقدامات درمانی آغاز شد.

به گفته دکتر ببرزاده دختر ۴ ساله اهل روستای اندبیل در اثر این حمله از ناحیه سر،   دو دست و ساعد مورد حمله حیوان درنده قرار گرفته بود که عمل جراحی بر روی سر این مصدوم انجام شد.

وی ادامه داد: مصدوم دوم هم که زن جوانی اهل همین روستا است،   از ناحیه دو دست مورد گزش حیوان و گاز گرفتگی قرار گرفته که بلافاصله پانسمان و شستشوی محل گاز گرفتگی و همچنین اقدامات مربوط به پیشگیری از ابتلای افراد مصدوم به بیماری هاری صورت گرفت.

حمله گرگ در خلخال دو نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش ایرنا، این حمله حیوان درنده در خلخال سومین حمله ثبت شده از اسفند ماه سال گذشته تا به امروز است.

در جریان حمله یک قلاده گرگ وحشی در ۲۷ فروردین ماه امسال به ۲ نفر از شهروندان شهر هشتجین مرکز بخش خورش‌رستم خلخال این افراد به شدت مجروح و راهی بیمارستان خلخال شدند که این حیوان مهاجم توسط یک شکارچی محلی شناسایی ومعدوم شد.

همچنین در جریان حمله یک قلاده گرگ وحشی در روز سوم اسفند ماه سال گذشته یک کودک ۹ ساله و یک جوان ۱۸ ساله در شهر هشتجین مرکز بخش خورش‌رستم خلخال مجروح و راهی بیمارستان شدند و با وجود جستجوی گسترده از سوی محیط بانان حیوان مهاجم پیدا نشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید