رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به کاهش تصادفات در این کلانشهر گفت: پایتخت در سال گذشته به دلیل کاهش تصادفات در رتبه اول کشور قرار گرفت.

آمار تصادفات تهران به کمترین مقدار رسید

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: سال گذشته منطقه ۵ تهران کمترین تصادفات را در میان مناطق مختلف به خود اختصاص داد.

او افزود: اقداماتی شامل حذف محل‌های حادثه خیز، ایمن‌سازی شبکه معابر، تأمین روشنایی و اقدامات جدیدی در راستای آشکارسازی معابر، روشنایی زیر پل‌ها، خط کشی‌ها و آرام‌سازی شبکه معابر منجر شد تا منطقه پنج که یکی از پرحادثه‌ترین مناطق بود اکنون به یکی از ایمن ترین مناطق تبدیل شد.

مهدی نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه پنج نیز گفت: «نیایش مال» در محدوده آبشناسان و جنت آباد، یکی از پرترافیک‌ترین نقاط این منطقه قرار دارد که در همین راستا، در این جلسه درباره راهکارهایی برای دسترسی راحت‌تر به این طرح گفت و گو شد. 

او با بیان اینکه می‌خواهیم با کمترین آسیب شاهد بازگشایی این طرح باشیم، افزود: طرح‌ها و نظرات مختلفی توسط همکاران ارائه و مقرر شد بررسی‌های بیشتری صورت گیرد تا در جلسات بعدی به گزینه نهایی برسیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید