زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: غربی‌ها تلاشی برای توقف جنگ اوکراین نمی‌کنند و به همین دلیل است که تا جایی که امکانش باشد این جنگ ادامه می‌یابد.

غرب نمی‌خواهد درباره فعالیت‌هایش در اوکراین به ما پاسخ بدهد

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از خبرگزاری تاس نوشت: «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در گفت‌وگویی با کانال یک تلویزیون روسیه گفت: همانطور که آندری کلین، سفیر روسیه در انگلیس گفت، کشورهای غربی در پاسخ دادن به سوالات روسیه درباره حضور مزدورانشان در اوکراین بی‌اعتنایی به خرج می‌دهند و بی‌نزاکتی می‌کنند. آنها نمی‌خواهند درباره فعالیت‌هایشان در اوکراین به ما پاسخ بدهند.

به گفته زاخارووا، غرب هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای ادامه درگیری‌ها در اوکراین انجام می‌دهد. آنها تلاشی برای توقف جنگ اوکراین نمی‌کنند و به همین دلیل است که تا جایی که امکانش باشد این جنگ ادامه می‌یابد.

وی افزود: باید آنچه را که جورج بوش پسر، رئیس جمهوری پیشین آمریکا گفته بود به یاد بیاوریم ماموریت اوکراین برای کشتن هر چه بیشتر روس‌هاست.

زاخارووا همچنین گفت: آنها به اوکراین تجهیزات و پشتیبانی لجستیکی به اوکراین می‌دهند که شامل تسلیحات، اعزام نیرو و هر چیزی است که این جنگ در این کشور ادامه یابد همانطور که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه گفته بود که از سازش اوضاع موجود در منطقه باید جلوگیری شود. اما برنامه آنها به شکست می‌انجامد.

اگر این مطلب برایتان جالب است احتمالا از مطالب زیر هم خوشتان می‌آید:

احتمال عدم حضور صدراعظم آلمان در نشست گروه ۲۰

سازمان ملل درباره احتمال تقویت تولید مواد مخدر در اوکراین هشدار داد

تحریم گاز روسیه می‌تواند اتحادیه اروپا را نابود کند

تاکید اسپانیا بر حضور آلمان و فرانسه در مذاکرات صلح اوکراین

امارات برای میانجی‌گری میان روسیه و اوکراین اعلام آمادگی کرد

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید