پیروز قربانی، پیشکسوت استقلال گفت: وریا غفوری در این سال‌ها برای استقلال کم زحمت نکشیده و حتی فکر می‌کنم با توجه به آمادگی جسمانی که دارد می‌تواند تا یک سال دیگر هم برای استقلال بازی کند.

نوع رفتن بازیکنان استقلال در سال‌های اخیر خیلی قشنگ نبوده است

به گزارش سلام نو، پیروز قربانی پیشکسوت استقلال در گفت و گو با ایلنا درباره تغییر و تحول در کادر فنی تیم استقلال اظهار داشت در جریان روند انتخاباتی این مربی نیستم اما در نهایت لابد شرایطی به وجود آمده که این فرد انتخاب شده است.

وی در خصوص این مربی افزود: سبک کاری او کاملا متفاوت با فرهاد مجیدی است. بنابراین فکر می‌کنم برای چنین تغییر و تحول بزرگی زمان لازم است تا استقلال دوباره به یک شکل دیگر وارد مسابقات شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص وعده چهار قهرمانی از سوی سرمربی جدید استقلال خاطر نشان کرد: فقط امیدوارم که بتواند به وعده‌هایش عمل کند. ولی این موضوع کاملا مشخص است که او با چنین وعده‌ای فشارها را بیش از اندازه روی خودش بالا برده است.

قربانی در خصوص اینکه کارشناسان معتقدند پرسپولیس در نقل و انتقالات بهتر عمل کرده اندتصریح کرد: در فصل نقل و انتقالات هر تیمی‌بسته به نیازهایش بازیکن جذب می‌کند. طبیعتاً استقلال که پارسال قهرمان شده خیلی نیاز به تغییر ندارد.

وی درباره جدایی احتمالی کاپیتان استقلال از تیم بیان داشت: هر آمدنی یک رفتنی هم در پی دارد. ولی متاسفانه نوع رفتن بازیکنان استقلال به ویژه در سال‌های اخیر خیلی قشنگ نبوده است. به نظرم جدایی یک بازیکنی که چند سال در جایی بازی کرده باید طوری باشد که شان و شخصیتش حفظ شود. وریا غفوری هم در این سال‌ها برای استقلال کم زحمت نکشیده و حتی فکر می‌کنم با توجه به آمادگی جسمانی که دارد می‌تواند تا یک سال دیگر هم برای استقلال بازی کند. امیدوارم در نهایت اتفاقی بیافتد که شخصیت و شأن وریا غفوری حفظ شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید