حسینی توضیح داد: موعد پرداخت یارانه معیشتی بیستم هر ماه است و وضعیت معترضان و جاماندگان یارانه جدید تا این تاریخ روشن می‌شود.

جاماندگان و معترضین یارانه بخوانند / به معترضان در تیر ۱۴۰۱ یارانه پرداخت می‌شود؟

به گزارش سلام نو، سازمان هدفمندی‌یارانه‌ها از بررسی و دهک بندی ۲٫۵ میلیون نفر جامانده یارانه خبر داد و اعلام کرد: وضعیت جاماندگان یارانه جدید تا ۲۰ تیر روشن می‌شود.

طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها در خصوص آخرین وضعیت جاماندگان یارانه معیشتی به تجارت‌نیوز گفت: از بین حدود ۲٫۵ میلیون نفر جامانده یارانه، طبق بررسی وزارت رفاه شماری از این عده در دهک‌های اول تا نهم قرار گرفتند. این افراد از سوی وزارت رفاه در جهت قرارگیری در فهرست یارانه‌بگیران به سازمان هدفمندی یارانه‌ها معرفی شدند.

وی ادامه داد: از میان این ۲٫۵ میلیون نفر، برخی مشمول دهک دهم درآمدی هستند و به این گروه از شهروندان یارانه معیشتی تعلق نمی‌گیرد اما در مقابل حق ثبت درخواست اعتراض و رسیدگی مجدد محفوظ است.

احتمال پرداخت یارانه به معترضان در تیر

این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست معترضان یارانه معیشتی گفت: رسیدگی به درخواست این افراد از ابتدا با وزارت رفاه بود. با تاکید رئیس‌جمهور انتظار می‌رود وزارت رفاه اسامی معترضان مستحق دریافت یارانه را تا موعد پرداخت یارانه تیر در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار دهد.

حسینی توضیح داد: موعد پرداخت یارانه معیشتی بیستم هر ماه است و وضعیت معترضان و جاماندگان یارانه جدید تا این تاریخ روشن می‌شود. در این میان برای افرادی که اعتراض آن‌ها پذیرفته نشده، امکان ثبت اعتراض وجود دارد. سازمان هدفمندی یارانه‌ها به هیچ وجه برای هیچ کس پیامکی در ارتباط با دریافت یارانه نقدی ارسال نمی‌کند. بنابراین شهروندان مراقب پیامک‌ افراد سودجو باشند و فریب نخورند.

پرداخت یارانه به دهک‌ها

محمد رضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مردم بخشی از نیازها را با یارانه، مرتفع می‌کنند. دولت یارانه دهک‌های ۸، ۹ و ۱۰ را قطع کرده در حالی که فقط باید یارانه دهک ۱۰ قطع می‌شد. در این خصوص به دولت تذکر داده شد تا رویه اصلاح شود. در مورد گردش حساب ها نیز، تنها درآمد باید ملاک قرار گیرد.

منبع: بورس پرس

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید