از اهواز خبر می‌رسد که غفوری با این تیم برای عقد قرارداد ۲ ساله به توافق نهایی رسیده و صحبت‌های نهایی را با جواد نکونام انجام داده است.

توافق وریا با فولاد / کاپیتان استقلال رفتنی شد؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی طی روزهای اخیر بحث جدایی یا تمدید قرارداد وریا غفوری کاپیتان استقلال خبرساز شده است.

مدیران این باشگاه تصمیم گیری در خصوص کاپیتان تیم‌شان را به ساپینتو واگذار کرده‌اند اما گویا قرار نیست حضور وریا غفوری در جمع آبی‌ها ادامه داشته باشد.

غفوری که روز چهارشنبه هفته گذشته به صورت واضح دلخوری خود از عدم مذاکره از سوی باشگاه برای تمدید قرارداد را اعلام کرده بود با انتشار متنی نشان داد که شرایط ادامه همکاری او و استقلال حداقل تا این لحظه میسر نشده است.

به نظر می‌رسد که تنها با وریا غفوری از استقلال برای تمدید قرارداد مذاکره‌ای صورت نگرفته است و او هم به همین دلیل متنی را منتشر کرده که معنی و مفهوم آن چیزی به غیر از فاصله گرفتن از فرصت همکاری مجدد با آبی پوشان نیست.

حالا از اهواز خبر می رسد که غفوری با این تیم برای عقد قرارداد ۲ ساله به توافق نهایی رسیده و صحبت های نهایی را با جواد نکونام انجام داده است.

با این حال وریا از مدیران فولاد درخواست کرد تا رسمی کردن این انتقال را به روزهای آتی موکول کنند. دلیل این کار کاپیتان استقلال این است که وریا هنوز منتظر تماس از سوی باشگاه استقلال است تا از او برای تمدید قرارداد دعوت کنند.

موضوعی که بعید است اتفاق بیفتد و البته وریا هم که این موضوع را به خوبی می داند، مذاکرات خود را با فولاد از چند روز قبل آغاز کرد و به توافق نهایی هم دست یافت.

اگر این مطلب برایتان جالب است احتمالا از مطالب زیر هم خوشتان می‌آید:

نوع رفتن بازیکنان استقلال در سال‌های اخیر خیلی قشنگ نبوده است

جواد نکونام در تلاش برای جذب اشکان دژاگه

محمد دانشگر به سپاهان پیوست

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید