هر دکتری با هر تخصص در کنار مهارت ها و تجربیات کار خود باید در برخورد با بیماران به صورت دوستانه و صمیمی باشد. یکی از معیارهای مهمی که افراد زیادی برای انتخاب بهترین دکتر تغذیه دارند خلاق و روی خوش او در برخورد با مراجعین است.

معرفی بهترین کلینیک لاغری و تناسب اندام سال ۱۴۰۱

امروزه بیش از یک سوم مردم دنیا به اضافه وزن دچار هستند. چاقی علاوه بر مشکلات جسمی، جنبه روانی مخرب روی احساس افراد می گذارد. در همین جهت برای رسیدن به وزن ایده آل تمامی روش ها مانند ورزش های سنگین، مراجه به بهترین کلینیک لاغری و گرفتن برنامه غذایی انجام همچنین عمل لاغری بدون جراحی مانند عمل اسلیو معده، عمل لیپوماتیک و غیره را انجام می دهند.

به نقل از رسانه ویکی درمان؛ باتوجه به شخصیت فرد از لحاظ روحی روانی، مزاج شناسی، تغدیه ای و ساختار توده ای بدن انتخاب روش لاغری متفاوت است. در ادامه این مقاله روش های متفاوت غیر جراحی عمل لاغری از جمله عمل لیپوماتیک و عمل لیپوساکشن، انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک و تغذیه برای گرفتن رژیم متناسب باتوجه  خلق و خو و ساختار بدنی شما را به طور کامل شرح می دهیم.

انواع روش های عمل لاغری بدون جراحی

عمل لاغری با لیپوماتیک

عمل لیپوماتیک بهترین روش زیبایی اندام برای پایین تنه می باشد. در گذشته رسیدن به اندام ایده آل فقط با ورزش های سنگین و طاقت فرسا ممکن بود؛ اما امروز معجزه ای به نام عمل لیپوماتیک ظهور کرده است که به سادگی علاوه بر لاغری، زیبایی اندام شما را چند برابر می کند.

عمل لاغری نوین پیکرتراشی با لیپو یا عمل لیپوماتیک (Lipomatic) یک روش غیر تهاجمی می باشد که به اتاق عمل، تیغ جراحی و بی هوشی عمومی نیاز ندارد. عمل لاغری لیپوماتیک به صورت کاملا موضعی و بدون عوارض جانبی انجام می شود. عمل لیپوماتیک ، این روش خاص برای حذف و سوزاندن چربی های اطراف پهلو و بازو بسیار مفیدتر از دیگر روش های دیگر از بین بردن چربی ها مناسب می باشد.

عمل لاغری لیپوساکشن

در واقع عمل لاغری لیپوساکشن به معنای خارج کردن چربی اضافی و موضعی با قدرت مکش بالا می باشد. در این روش ناحیه مورد نظر پس از بی حسی کامل با یک یا دو سوراخ حدود ۴ میلیمتری باز و کانولای لیزر وارد می شود و بعد از کانولا  لیپوساکشن وارد می شود و تمامی چربی ها کشیده می شوند.

هرچند در عمل لاغری لیپوساکشن کاهش وزن حاصل می شود؛ اماهدف اصلی آن کم کردن وزن نیست. این عمل معمولا با هدف تغییر سایز، حجم و فرم بدن انجام می شود و باعث اصلاح شکل ظاهری بدن می گردد.

تفاوت عمل لیپوماتیک با لیپوساکشن

در مقایسه این دو عمل لاغری با هم باید گفت که در هر دو از لوله کانولا استفاده می شود، ولی دستگاه های این دو عمل باهم متفاوت هستند. لیپوساکشن پدیده بزرگی در زمینه زیبایی اندام می باشد؛ اما عمل لیپوماتیک از نسخه پیشرفته تر آن است. در جدول پایین می بینید که عمل لاغری لیپوساکشن و عمل لاغری لیپوماتیک به صورت تکنیکال با یکدیگر متفاوت هستند و مسائلی مثل نواحی انجام عمل لاغری ، محدودیت ها، نحوه بیهوشی و ایجاد برش در هر دو یکسان است.

معیارها

عمل لیپوماتیک

عمل لیپوساکشن

ایجاد برش

دارد

دارد

درد

درد کم بعد از عمل

درد کم بعد از عمل

تعداد دفعات انجام عمل لاغری

یک بار

یک بار

نتیجه مورد نظر

برداشتن چربی های اضافی ناحیه مورد نظر

برداشتن چربی های اضافی ناحیه مورد نظر

محدودیت های انجام عمل لاغری

زنان باردار و افراد مبتلا به بیماری قلبی

زنان باردار و افراد مبتلا به بیماری قلبی

دوره نقاهت

۳ تا ۵ روز

۲ تا ۴ روز

قابل انجام روی

همه بخش های دارای چربی موضعی

همه بخش های دارای چربی موضعی

بیهوشی

دارد

دارد

نیاز به انجام دوباره عمل لاغری

ندارد

ندارد

 بهترین دکتر تغذیه چه کسی است؟

باید قبل از هر عمل لاغری و زیبایی اندام برای ورزش و رژیم درمانی به متخصص تغذیه مراجعه کنید. برای اینکه از نتیجه حاصل این رژیم های سخت مطمئن باشید، باید بهترین دکتر تغذیه را انتخاب کنید. در ادامه برای انتخاب درست بهترین دکتر تغذیه چند ویژگی مهم او را بیان می کنیم.

داشتن تخصص تغذیه و رژیم درمانی

اولین مرحله برای انتخاب بهترین دکتر تغذیه توجه به داشتن تخصص او است. خیلی از دکترهای عمومی یا افراد غیر متخصص بدون گذراندن دوره های آموزشی در زمینه تغذیه و رژیم درمانی در حوزه تعیین برنامه غذایی فعالیت دارند به همین علت توجه به تخصص پزشک از نکات ضروری است.

معرفی بهترین کلینیک لاغری و تناسب اندام سال ۱۴۰۱

اخلاق و روی خوش

هر دکتری با هر تخصص در کنار مهارت ها و تجربیات کار خود باید در برخورد با بیماران به صورت دوستانه و صمیمی باشد. یکی از معیارهای مهمی که افراد زیادی برای انتخاب بهترین دکتر تغذیه دارند خلاق و روی خوش او در برخورد با مراجعین است.

تجربه های بهترین دکتر تغذیه

هنگامی که به دلیل بیماری خاص یا هر مشکل لاغری قصد مراجعه به دکتر تغذیه را داشتید، بهتر است یک دکتر با تجربه را انتخاب کنید؛ تا به بهترین برنامه غذایی مورد نیاز خود دست یابید.

نتیجه انتخاب بهترین روش برای خداحافظی با چربی های بدن

رسیدن به تناسب اندام از ایده آل های هر فرد است. حذف چربی های اضافی ای که دلیل مصرف فست فودها و غذای دارای مواد نگهدارنده و چرب به صورت روزمره وارد بدن ما می شود، مشکلاتی نظیر اضافه وزن، چاقی مفرط، اختلالات تنفسی و عدم کار کرد صحیح دستگاه گوارش را به همراه دارد. از این رو انتخاب یک روش مناسب برای از بین بردن چربی ها از واجبات است.

در مقالات رسانه ویکی درمان www.WikiDarman.com تلاش کردیم بهترین پزشکان و جراحان زیبایی و همچنین روش های غیر جراحی عمل لاغری از جمله، عمل لیپوماتیک و عمل لیپوساکشن را برای انتخاب بهتر شما عزیزان معرفی کنیم. بهتر است بدانید قبل از انتخاب هر عمل لاغری باید برای گرفتن رژیم مناسب تغذیه به بهترین دکتر تغذیه مراجعه کنید و آگاه باشید روش های تغذیه مناسب عوارض کمتری را به همراه دارد

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید