ارسال کمک‌های عذایی، پزشکی، پوشاک و چادر به مناطق زلزله‌زده، نیاز فوری مردم مناطق زلزله زده افغانستان است.

تخریب منازل مردم افغانستان در پی زلزله اخیر + کس

به گزارش سلام نو به نقل از دانشجو، زلزله 6 و یک دهم ریشتر در ولایت‌های پکتیکا و خوست، جنوب شرق افغانستان، صدها کشته و زخمی برجا گذاشته است و مردم این مناطق بدون سرپناه و نیازهای اولیه در شرایط سختی قرار دارند.

بارش باران هم سختی زندگی در مناطق زلزله‌زده افغانستان را به ویژه در ولسوالی «گیان» در ولایت «پکتیکا» دوچندان کرده است. صعب‌العبور بودن برخی مناطق نیز فرایند کمک‌رسانی زمینی به مناطق زلزله‌زده در جنوب شرق افغانستان را با کُندی روبه‌رو کرده است.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تاکنون سه محموله کمک‌های بشردوستانه خود را به مناطق زلزله‌زده افغانستان ارسال کرده است. حجم خرابی‌های زلزله به قدری زیاد است که مردم زلزله‌زده افغانستان به کمک‌های گسترده جامعه‌جهانی نیازمند هستند.

در همین حال، کمک‌های مردمی (نقدی و غیرنقدی) در افغانستان هم درحال جمع‌آوری است و مردم ولایت‌های اطراف مناطق زلزله‌زده در پکتیکا و خوست نیز خود را به این مناطق رسانده‌اند تا به هموطنانشان کمک کنند.

تخریب منازل مردم افغانستان در پی زلزله اخیر + کس تخریب منازل مردم افغانستان در پی زلزله اخیر + کس تخریب منازل مردم افغانستان در پی زلزله اخیر + کس تخریب منازل مردم افغانستان در پی زلزله اخیر + کس تخریب منازل مردم افغانستان در پی زلزله اخیر + کس
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید