وکیل کیفری به کسی گفته می شود که پروانه وکالت خود را از کانون وکلای  دادگستری دریافت کرده باشد و به اصطلاح که به اصطلاح به ان وکیل پایه یک دادگستری نیز گفته می شود. وکیل کیفری به تمام قانون های کیفری و جزایی مسلط است و اطلاعات کاملی درباره روند و اجرای ان ها دارد.

هزینه مشاوره وکیل مهاجرت  و وکیل خانواده چقدر است؟

اگر قصد مهاجرت دارید شرط اول داشتن یک وکیل مهاجرت بسیار خوب است. هر کدام از کشورها قوانین خاص خود را دارد که انجام ندادن آن باعث رقم خوردن اتفاقات بدی برای شما می شود. وکیل مهاجرت، وکیل خانواده و وکیل کیفری برای تکمیل کردن پرونده شما و رفع مشکلات آن بسیار کمک می کنند و سعی در بهبود محتوا پرونده مهاجرتی شما دارند.

وکیل مهاجرت چیست؟

برای مهاجرت اولین قدم آشنایی با قوانین هر کشوری است. وکیل مهاجرت موارد مهم در مهاجرت را مانند گرین کارت، ویزا، گرفتن تابعیت و شرایط خروج از کشور مورد نظر را با قوانین کامل توضیح می دهند و شما را راهنمایی می کنند. وکیل مهاجرت در جلسات حضوری مهاجرت اجازه حضور دارد.

وکیل مهاجرت بعد از بررسی پرونده شما تشخیص می دهد که چه ویزایی مناسب برای شما است و چه مدارک کعتبر مهمی را باید به پرونده خود اضافه کنید تا پرونده کامل تری داشته باشید.

هزینه وکیل مهاجرت

هزینه وکیل مهاجرت تماما به نوع پرونده شما دارد، هر چقدر میزان پرونده شما پیچیده تر باشد، هزینه وکیل شما بیشتر است.

معمولا وکیل مهاجرت از دو هزار دلار بیشتر نمی گیرند. در صورت معمولی بودن پرونده شما هزینه وکیل مهاجرت بین دو تا سه هزار دلار است. برای انجام مشاوره وکیل مهاجرت بین ۸۰ تا ۱۵۰ دلار می گیرد که این هزینه برای نیم ساعت مشاوره است. هرچه پرونده شما زمان کمتری نیاز داشته باشد هزینه وکیل نیز کمتر می شود.

معمولا مردم همه نیاز وکیل مهاجرت ندارند در صورت بروز مشکل حقوقی باید با وکیل مهاجرت پرونده خود را بررسی کنید.

وظایف وکیل مهاجرت

وکیل مهاجرت از شروع کارهای مهاجرت تا رسیدن شما به مقصد همراه شما است. اما مهم ترین وظایف وکیل مهاجرت را می توان موارد زیر نام برد:

  • بهترین روش مهاجرتی با توجه به موقعیت شما
  • بررسی پرونده و اصلاح نواقص
  • پیشنهاد گزینه هایی برای افزایش امتیاز افراد
  • ارسال پرونده مراجعه کننده به اداره مهاجرت
  • تقویت رزومه و معادل سازی مدارک شما
  • کمک به گرفتن اقامت شما
  • کمک به پیدا کردن کار در کشور مورد نظر

وکیل خانواده چیست؟

وکیل خانواده تمامی موارد مربوط به مهریه، نفقه فرزند و یا زوج، حضانت فرزند، تمکین و ... را بررسی می کند و راهنمایی های لازم را به مراجعین خود می کند.

هزینه مشاوره وکیل مهاجرت  و وکیل خانواده چقدر است؟

در بعضی موارد بحث خانوادگی شدت می گیرد و دیگر فقط جنبه بحث ندارد. در این شرایط وکیل خانواده به شما کمک می کند. باید با حضور وکیل خانواده جلسات متعددی برقرار شود چون در غیر این صورت بر قراری صلح امکان پذیر نیست.

مدت زمان پرونده های خانوادگی مشخص نیست. در بعضی موارد امکان دارد یک پرونده یکسال زمان ببرد و در بعضی موارد دیگر ۸ سال یا ۱۰ سال زمان ببرد. این زمان به تجربه و تبحر وکیل خانواده نیز بسیار بستگی دارد.

بیشتر بحث های خانوادگی از لجاجت و یا اختلاف های مالی شروع می شود و به مرور زمان شدت می گیرد. یکی از مشکلات خانوادگی بحث طلاق زوجین است. در بعضی از زوجین دیده می شود که طرفین با طلاق قصد انتقام از یکدیگر را دارند. این اتفاق باعث آسیب به روان و روح افراد می شود. آگاه باشید برنده در این اختلافات کسی است که آسیبی از نظر روح و روان نبیند.

انواع پرونده مربوط به وکیل خانواده

  • چگونگی محاسبه نفقه زن: نفقه زن مربوط به خرج و مخارج زوجه مانند خوراک و پوشاک و هزینه های مسکن است. محاسبه نفقه به دو مورد بستگی دارد که در صورت وجود این موارد پرداخت نفقه صورت می گیرد. ۱- دایمی بودن عقد ۲- تمکین زوجه. در صورت وجود عقد دائم نفقه به زن تعلق می گیرد. اگر زوجه از زوج تمکین نکند پرداخت نفقه از طرف زوج دیگر انجام نمی شود.
  • مطالبه مهریه: اگر زن درخواست مطالبه مهریه داشته باشد باید به دفتری که عقد در آن صورت گرفته است مراجعه کند و در صورت عندالمطالبه بودن مهریه می تواند آن را درخواست کند. دفتر ازدواج درخواست را به زوج ابلاغ می کند و در صورت پرداخت و یا عدم پرداخت مهریه پرونده مهریه ارجاع می شود و در این زمان استعلام از ثبت اسناد و بانک مرکزی برای توقیف اموال زوج شروع می شود.

هزینه مشاوره وکیل مهاجرت  و وکیل خانواده چقدر است؟

وکیل کیفری چیست؟

وکیل کیفری به کسی گفته می شود که پروانه وکالت خود را از کانون وکلای  دادگستری دریافت کرده باشد و به اصطلاح که به اصطلاح به ان وکیل پایه یک دادگستری نیز گفته می شود. وکیل کیفری به تمام قانون های کیفری و جزایی مسلط است و اطلاعات کاملی درباره روند و اجرای ان ها دارد.

معمولا وظیفه وکیل کیفری، کار کردن بر روی پرونده های کیفری و جزایی است که با تلاش های بسیار سعی بر طولانی کردن سیر پرونده دارد به دلیل اینکه وکیل خوب باید از حق موکل خود متضرر شده است با توجه به نوع جرم بیشترین دفاع را کند. شما باید به سابقه و میزان تبحر و تجربه وکیل کیفری نیز بسیار دقت کنید.

جرایم کیفری

جرایم کیفری در ایران با توجه به قانون های موجود بسیار گسترده است. مهم ترین جرایم .کیفری در ایران را می توان موارد زیر نام برد:

  • سرقت
  • قتل
  • مشروبات الکلی
  • جرایم سایبری
  • کلاهبرداری
  • جعل

قتل: مهمترین مورد از جرایم کیفری در قانون مجازات اسلامی جرم قتل است که بالاترین مجازات برای ان در نظر گرفته شده است. ماده ۲۰۴ قانون مجازات اسلامی در مورد قتل گفته است و آن را به سه نوع تقسیم کرده است عمد، شبه عمد و خطای محض. با توجه به نوع قتل نوع مجازات نیز مشخص می شود.

در پرونده های قتل اولیای دم مقتول با استفاده از یک وکیل کیفری حرفه ای پرونده خود را جلو ببرند و پیگیری های لازم را انجام دهند تا به حق خود برسند.

سرقت: در ماده ۲۶۷ قانون مجازات اسلامی در مورد سرقت صحبت شده است. سرقت به معنی ربودن مال متعلق به غیر گفته می شود. سرقت را به دو نوع حدی و تعریزی تقسیم می کنند. با توجه به نوع جرم سرقت مجازات فرد زیاد و یا کم می شود.

هزینه مشاوره وکیل مهاجرت  و وکیل خانواده چقدر است؟

سخن پایانی

در صورت تصمیم به اقدام برای مهاجرت باید به وکیل مهاجرت مراجعه کنید و بعد از مشاوره و صحبت در مورد پرونده خود روند اقامت و ویزا گرفتن شما شروع می شود.

با توجه به بروز مشکلات در خانواده بر سر بحث های کوچک و اختلافات مالی و شدت گرفتن آن با مراجعه به وکیل خانواده در مورد چگونگی حل آن صحبت کنید و از مشاوره های لازم بهره مند شوید.

در صورت انتخاب وکیل کیفری باید به سابقه وکیل خود بسیار دقت کنید. وکیل کیفری با سابقه عالی به بهبود روند پرونده شما بسیار کمک می کند با استناد به تجربه کاری خود پرونده را پیش می برد.

برای انتخاب بهترین وکیل در تمام زمینه های حقوقی میتوانید از طرق سایت ایران وکالت (https://iranvekalat.ir) اقدام کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید