بر اساس تصمیم کارگروه، همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در ساعت ۱۲ امروز تعطیل می‌شوند.

ادارات ۴ شهرستان خوزستان امروز تعطیل شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دبیر کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای خوزستان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی چهار شهرستان در پی افزایش گرد و غبار در ساعت ۱۲ امروز (یکشنبه) تعطیل می‌شوند.

محمدجواد اشرفی اظهار داشت: بر اساس تصمیم کارگروه، همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در ساعت ۱۲ امروز تعطیل می‌شوند.

بر اساس این گزارش، توده گرد و غبار که از صبح امروز وارد خوزستان شده در برخی شهرستان‌ها رو به افزایش است.

کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای خوزستان شب گذشته ادارات و سازمان‌های پنج شهرستان آبادان، خرمشهر، هویزه، دشت آزادگان و شادگان را به دلیل ورود توده گرد و غبار برای امروز یکشنبه تعطیل اعلام کرد. این کارگروه صبح امروز تصمیم به عدم تعطیلی سایر شهرستان‌ها گرفته بود.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود توده گرد و غبار با منشا کشور عراق از روز یکشنبه تا اوایل روز دوشنبه در مناطق غربی، جنوب غربی، مرکزی و جنوبی خوزستان در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

چهارشنبه گذشته نیز توده گرد و غبار اغلب شهرهای خوزستان را درگیر کرده بود که بیشترین آن در شهرستان‌های اهواز و کارون به ۶ برابر حد مجاز رسید.

آخرین بار، کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای خوزستان ساعت آغاز به کار همه ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی ۱۴ شهرستان را در روز سه شنبه ۲۴ خرداد ماه، با ۲ ساعت تاخیر اعلام کرده بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید