همه افراد درگیر زیباتر شدن هستند. امروزه انواع جراحی های زیبایی بسیار در بین مردم رایج شده است.

بهترین کلینیک جراحی پلک و کاشت مو در تهران کجاست؟

شایع ترین جراحی های زیبایی را می توان کاشت مو، جراحی پلک و کاشت ابرو نام برد. در این مقاله سعی داریم شما با روش انجام این جراحی ها آشنا شوید. شما می توانید برای انجام جراحی های زیبایی خود به کلینیک آنیل مراجعه کنید تا از خدمات و تجربیات پزشکان متخصص و با سابقه این کلینیک استفاده کنید.

ریزش مو یکی از معضلاتی است که معمولا افراد با آن درگیر می شوند. این اتفاق لزوما در سنین بالا رخ نمی دهد و امکان این اتفاق در سن پایین وجود دارد. ریزش مو تنها برای آقایان نیست، جالب است بدانید این اتفاق در بین بانوان نیز وجود دارد.

امروزه مهم ترین روش درمان ریزش مو را می توان کاشت مو نام برد. معمولا قبل از ریزش مو کامل نشانه هایی از ان را می بینید مانند نازک شدن و کم پشت شدن موهای سر به مرور زمان، رفته رفته ریزش مو شدید اتفاق می افتد.

کاشت مو چیست؟

اولبن پیوند برای موها در سال ۱۹۳۹ در کشور ژاپن اتفاق افتاد. به مرور زمان با پیشرفت علم و دانش پزشکی تکنیک های جدیدی برای کاشت مو پدیدار شد.

کاشت مو روش جراحی است که پزشکان با برداشت فولیکول های مو از ناحیه مورد نظر که به ان بانک مو می گویند و پیوند آن به ناحیه مورد نظر گیرنده انجام می دهند. معمولا بانک مو در قسمت پشت و یا کناره های سر مراجعه کننده قرار دارد. مراجعه کننده باید شرایط مناسبی داشته باشد یعنی از بانک مو قوی برخوردار باشد.

بعد از انجام کاشت مو به مدت سه تا چهار هفته ریزش مو را مشاهده می کنید اما بعد از سه الی چهار ماه موهای شما شروع به رشد می کند و نتیجه نهایی آن از ۸ تا ۱۲ ماه بعد مشخص می شود.

کاشت مو مناسب چه کسانی است؟

افرادی که دچار ریزش مو شدید در یک دوره چهار تا پنج ساله شده اند بهترین کاندید برای کاشت مو هستند. مهمترین اصل برای انجام کاشت مو را می توان موارد زیر نام برد:

  • مراجعه کننده باید فولیکول های سالم و قوی در بانک مو خود داشته باشد.
  • الگوی ریزش فرد به طور کامل متوقف شده باشد.

معمولا ریزش مو سن مشخصی ندارد اما سنین شایع در بین افراد را می توان شروع ۲۶ سالگی تا ۳۵ سالگی دانست. پس بهتر است بعد از این سنین که ریزش مو روند ثابتی پیدا کرده باشد کاشت مو اتفاق بیافتد.

فرایند جراحی پلک به چه صورت است؟

قبل از اینکه به فرایند جراحی پلک بپردازیم، بهتر است بدانیم جراحی پلک چیست؟

بهترین کلینیک جراحی پلک و کاشت مو در تهران کجاست؟

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی به منظور جلوگیری و رفع افتادگی و شل شدگی پوست پلک انجام می دهند و یک جراحی زیبایی محسوب می شود. در جراحی پلک، پزشک چربی و یا پوست اضافی را در روند جراحی بر می دارد.

افتادگی پلک باعث اختلال در بینایی و سلامتی شما می شود. با جراحی پلک شما اختلالات بینایی ندارید و چهره شاداب تر و جوانتری پیدا می کنید. جراحی پلک برای بعضی افراد جنبه درمانی دارد که اختلالات بینایی خود را برطرف کنند و برای بعضی دیگر صرفا جنبه زیبایی دارد. جراحی پلک امروزه رایج ترین عمل جراحی در سراسر دنیا است. اغلب متقاضیان این جراحی در بازه سنی ۴۰ تا ۶۵ سال قرار دارند.

روش جراحی پلک

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی معمولا به دو صورت انجام می شود. بر روی پلک بالا و پلک پایین، این جراحی حدود دو الی سه ساعت زمان می برد.

در صورتی که همزمان دو پلک جراحی شود، پزشک متخصص اول جراحی پلاک بالا را انجام می دهد. بخیه های جراحی پلک بین سه تا شش روز وجود دارد. بخیه ای بر روی پلک پایین قرار می گیرد به تجربه و تبحر جراح بستگی دارد. در بغضی شرایط پلک پایین بیمار نیاز به بخیه ندارد.

برای انجام جراحی پلک از دستگاه های برش با رادیوفرکوئنسی و لیزر های مشخص انجام می شود. پزشک در حین عمل می تواند تشخیص دهد که چه مقدار از بافت چربی پلک را بردارد.

عوارض جراحی پلک

جراحی پلک هم به منظور درمانی و هم به منظور زیبایی انجام می شود و در هر دو روش تغییر بسیار زیادی در چهره شخص به وجود می آورد. کبودی، نداشتن تقارن، ماندن جای زخم، نتیجه نگرفتن، افتادگی پلک و ... از عوارض های جراحی پلک است.

کاشت ابرو چیست؟

اغلب تصور عموم این است که هاشور و یا تاتو بهترین روش برای پر کردن جای خالی ابروها است. برای تاتو و هاشور از رنگ های شیمیایی استفاده می شود اما کاشت ابرو از مو طبیعی است. اما کاشت ابرو نیاز به تمدید در زمان معین دارد و هر تمدید باعث ایجاد زخم و برش در ابرو می شود.

بهترین کلینیک جراحی پلک و کاشت مو در تهران کجاست؟

کاشت ابرو یکی از مدرن ترین روش های امروزه است که به صورت دائمی باعث پر شدن جای خالی و فرم دهی ابرو می شود. کاشت ابرو روشی دائمی به دلیل استفاده از موهای طبیعی پس بعد از کاشت ابروهای شما به کوتاهی و مرتب کردن نیاز دارد.

دلایل کم پشت شدن ابروها

معمولا شایع ترین دلایل ریزش و کم پشت شدن ابروها را می توان موارد زیر نام برد:

  • تیروئید و بیماری های مربوط به آن
  • بالا رفتن سن
  • سوختگی
  • تاتو ابرو و هاشور
  • وجود عفونت
  • برداشتن بیش از اندازه ابرو
  • مشکلات ریزش ابرو به صورت مادرزاد
  • بیماری های عمومی افراد

با داشتن هریک از دلایل فوق برای ریزش و کم پشت شدن ابروها شما می توانید برای داشتن ابروهای پر از کاشت ابرو استفاده کنید.

انواع روش کاشت ابرو

روش های مختلفی برای انجام کاشت ابرو وجود دارد که برای پیدا کردن روش مناسب برای شما، پزشک متخصص در جلسه مشاوره با توجه به سن و نوع پوست آن را انتخاب می کند. اما در اینجا چند مورد از روش های کاشت ابرو را نام می بریم:

  • کاشت نواری و یا FUT: این روش قدیمی ترین روروش کاشت ابرو و یا کاشت مو است که امروزه نیز روشی پرطرفدار است. در این روش رشد موهای ابرو بسیار منظم و همراه با موهای طبیعی خود ابرو است.
  • FUE: به این روش برداشت غیر نواری و غیر جراحی برای کاشت ابرو می گویند. که یکی از بی دردسرترین روش های کاشت است.

بهترین کلینیک جراحی پلک و کاشت مو در تهران کجاست؟

مراحل کاشت ابرو

برای کاشت ابرو سه مرحله طی می شود:

  • طراحی ابرو: در این مرحله از مراجعه کنندگان درخواست می شود تا مدل و طرح دلخواه خود را به پزشک توضیح دهند.
  • استخراج گرافت: برای کاشت ابرو و یا کاشت مو معمولا از موهای پشت سر و پشت گوش به عنوان بانک مو استفاده می شود. استفاده از موهای این نواحی به دلیل ظریف و کوتاه بودن موهای آن است.
  • کاشت گرافت های گرفته شده: بعد از آماده سازی و استخراج گرافت ها، گرافت ها را آماده می کنند و جراح شروع به کاشت می کند.

سخن پایانی

شما می توانید برای انجام جراحی های زیبایی مانند کاشت مو، کاشت ابرو، جراحی پلک و ... به کلینیک آنیل  https://anylclinic.com/ مراجعه کنید تا از خدمات حرفه ای این مجموعه بهره مند شوید. کلینیک آنیل با سالها فعالیت در حوزه کارهای زیبایی توانسته است، رضایت اکثر مراجعین خود را به دست آورد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید