پرورش ماهی گرمابی و سردابی در سالهای اخیر، مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است. با توجه به اینکه این گروه از آبزیان، مراحل رشد سریعی را طی می کنند؛ لذا پرورش آنها به عنوان یک کسب و کار پرسود و زودبازده، انتخاب خوبی خواهد بود.

 هزینه پرورش ماهی گرمابی و سردابی در وبسایت پرشین پلن

اما آنچه که ذهن سرمایه گذاران را مشغول کرده و دغدغه اصلی آنها پیش از شروع کار است، هزینه پرورش ماهی گرمابی و سردابی (کپور+قزل آلا) می باشد. شاید تصور شما از هزینه، یک هزینه کلی با یک عدد و رقم مشخص باشد. اما باید بگوییم هزینه، زیرمجموعه های زیادی را شامل گردیده و فقط شامل یک عدد و رقم نیست؛ بلکه خیلی بیشتر از اینهاست.

سود بالای پرورش ماهی، جبران کننده هزینه

وقتی می خواهید حرفه ای را آغاز کنید، باید خود را آماده پرداخت هزینه های گوناگون کرده و آمادگی لازم را در خود ایجاد نمایید. اینکه فکر کنید با پرداخت یک بار هزینه، کار تمام است و حالا می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه دیگر، کار را ادامه دهید، تصوری است واهی و اشتباه. البته شاید تعداد هزینه ها زیاد باشد و مجموع پرداختی آنها نیز بالا، اما عامل کم اهمیتی مثل هزینه نباید باعث شود که از هدف اصلی خود دست کشیده و قید کار را بزنید. در هر حال با فروش ماهی ها، سود کافی را به دست آورده و در ضمن با فروش آنها در بازارهای صادراتی هم درآمد ارزی قابل توجهی را کسب خواهید کرد. این مقدار سود، هزینه ها را جبران نموده و نگرانی شما از این بابت را برطرف می سازد.

اطلاع از هزینه پرورش ماهی به لطف طرح توجیهی

هزینه یابی یک امر کاملا تخصصی است و پس از بررسی های جامع، نتیجه آن مشخص می گردد. پس نباید انتظار داشته باشید که این هزینه، خیلی زود به شما اعلام گردد. اگر واقعا هزینه پرورش ماهی گرمابی و سردابی (کپور+قزل آلا) تبدیل به یک مشغولیت ذهنی برای شما شده و دوست دارید از مقدار دقیق آن مطلع شوید؛ باید طرح توجیهی پرورش ماهی سردابی و گرمابی را مطالعه نمایید. این طرح، هزینه یابی را به طور کاملا تخصصی انجام داده و هزینه هر بخش را به طور مجزا بررسی و مشخص می کند.

اطلاع از هزینه و سایر موضوعات

طرح توجیهی، نتیجه بررسی های کامل محققان بوده و جزء به جزء هزینه ها را اعلام می کند تا دیگر سوالی درباره آن در ذهنتان باقی نماند. البته این طرح به جز هزینه یابی و افزایش اطلاعات مربوط به آن، راه و چاه را هم مشخص کرده و با نشان دادن راه مناسب، امکانی برای ترقی را فراهم خواهد کرد. در حقیقت این طرح، هم اطلاعات عمومی راجع به کار را بالا برده و هم با تفکیک هزینه ها، کارتان را راحت و راهتان را روشن می سازد.

هزینه های برآورد شده در این طرح

اطلاع از میزان دقیق هزینه ها، حس سردرگمی را از شما دور کرده و اطمینان را جایگزین آن می سازد. به دنبال آن برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته و همه چیز طبق اصول و برنامه، جلو خواهد رفت. طرح توجیهی پرورش ماهی گرمابی و سردابی با هزینه یابی، همین نتیجه را میسر نموده و مانند یک طرح راهنما به یاری تان می آید. اما آنچه که می خواهیم بدانیم، این است که هزینه های برآورد شده در این طرح، شامل چه مواردی خواهند بود؟ در قسمت زیر آنها را نام برده ایم:

  • هزینه راه اندازی مزرعه پرورش ماهی
  • هزینه اجاره و خرید زمین
  • هزینه خرید تجهیزات و دستگاه ها
  • هزینه های جاری
  • هزینه ثابت و متغیر
  • هزینه حقوق و دستمزد
  • هزینه آب، برق و گاز
  • هزینه خرید غذای ماهیان
  • هزینه کل

پرشین پلن، تخصصی ترین مرجع هزینه یابی

اگر واقعا نیاز به اطلاع از مقدار هزینه های پرورش ماهی گرمابی و سردابی دارید؛ می توانید با مراجعه به وبسایت پرشین پلن persianplan.com و دریافت طرح توجیهی، رفع نیاز کنید. این سایت، هزینه های کسب و کار را با هزینه بسیار پایین برآورد کرده و طرح توجیهی ماهی گرمابی و سردابی نگارش نموده است. این طرح، پاسخ همه سوالات شما در رابطه با هزینه ها بوده و در آخر، هزینه پرورش ماهی گرمابی و سردابی (کپور+قزل آلا) را برای دریافت وام و مجوز نیز می‌توانید استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید