البسه و لباس بیمارستانی، نقش پررنگی در جلوگیری از انتقال و انتشار بسیاری از بیماری ها دارد.

فروش ویژه انواع لباس بیمارستانی و روپوش پزشکی

امروزه به دلیل افزایش جمعیت و گسترش انواع ویروس های واگیر دار، بسیاری از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی، با کمبود البسه و لباس بیمارستانی همچون روپوش پزشکی ، زیرانداز بیمار، گان جراحی و سایر، مواجه شده اند. به همین دلیل گروه های تولید و پخش لباس بیمارستانی فراوانی، جهت تامین نیازهای بیمارستانی تاسیس شدند.

گروه تولید و پخش البسه بیمارستانی پادرا، یکی از گروه های تولید انواع لباس بیمارستانی، روپوش پزشکی، انواع دستکش مصرفی، زیرانداز بیمار، گان پزشکی و غیره، است که امکان خرید مستقیم از تولیدی را فراهم ساخته است. بنابراین شما می توانید از تولیدی پادرا، هم به صورت عمده و هم به صورت تکی، با قیمت عمده، اقدام به خرید انواع لباس بیمارستانی، روپوش پزشکی، زیرانداز بیمار و غیره، کنید. در این نوشته با ما همراه باشید تا به بررسی انواع لباس بیمارستانی، روپوش پزشکی و زیرانداز بیمار بپردازیم.

انواع لباس بیمارستانی

لباس بیمارستانی را می توان به دو نوع قابل شستشو و یکبار مصرف تقسیم بندی کرد. قیمت، موارد مصرف و نوع پارچه انواع لباس بیمارستانی، با یکدیگر متفاوت است. همچنین لازم به ذکر است که امروزه در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی، رنگ بندی لباس بیمارستانی به گونه ای است که هر شخص، با توجه به نقش و مسئولیت خاصی که دارد، از لباسی با رنگ خاصی استفاده می کند.

این کار سبب با نظم شدن محیط بیمارستان شده و همچنین مراجعین در زمان حضور در بیمارستان، احساس سردرگمی نمی شوند.

فروش ویژه انواع لباس بیمارستانی و روپوش پزشکی

لباس بیمارستانی یکبار مصرف

یکی از انواع لباس بیمارستانی مربوط به البسه و تجهیزاتی مصرفی یا یکبار مصرف می شود. با شیوع انواع بیماری ها، بیش از پیش استفاده از این نوع لباس بیمارستانی متداول شده است. از جمله لباس بیمارستانی مصرفی می توان به زیرانداز بیمار، گان جراحی، ماسک یکبار مصرف، دستکش یکبار مصرف و غیره، اشاره کرد.

از لباس بیمارستانی یکبار مصرف در مناطق پرخطر بیمارستان مثل اتاق عمل، بخش مراقبت های ویژه و غیره، که احتمال انتقال بیماری و ویروس بیشتر است، مورد استفاده قرار می گیرد. عمولاً جنس پارچه لباس بیمارستانی یکبار مصرف، اسپان باند است. این نوع پارچه بافت های بسیار ریزی دارد که به سبب آن، از نفوذ و انتقال ریزترین و کوچکترین ویروس ها جلوگیری می کند.

لباس بیمارستانی قابل شستشو

یکی دیگر از انواع لباس بیمارستانی، لباس های بیمارستانی قابل شستشو، مثل روپوش پزشکی، است. معمولا جنس پارچه لباس بیمارستانی قابل شستشو یا چند بار مصرف، تترون و ترگال است. پارچه ترگال و تترون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و پس از شستشو، کیفیت پارچه آن، کاهش پیدا نمی کند.

فروش ویژه انواع لباس بیمارستانی و روپوش پزشکی

روپوش پزشکی

امروزه استفاده از روپوش پزشکی در بیمارستان ها، مطب ها، دانشگاه ها، مدارس، داروخانه ها، آزمایشگاه ها و سایر مراکز بهداشتی و درمانی، بسیار رایج و متداول شده است. به دلیل استقبال فراوان از روپوش پزشکی، امروزه روپوش پزشکی در مدل های کوتاه و بلند و در طرح های مختلف زنانه، دخترانه و مردانه، تولید می شود.

وظیفه اصلی روپوش پزشکی، محافظت از لباس های زیرین در برابر آلودگی است؛ به همین دلیل روپوش پزشکی معمولا سفید رنگ است تا در صورت بروز هرگونه آلودگی به سرعت دیده شود. جنس پارچه روپوش پزشکی معمولا از نوع تترون و ترگال است. به لطف استفاده از این نوع پارچه، پس از شستشو روپوش پزشکی، کیفیت روپوش پزشکی، کاهش پیدا نمی کند.

زیرانداز بیمار

یکی از مهمترین و پرمصرف ترین لوازم پزشکی، زیرانداز بیمار یا دروشیت است. زیرانداز بیمار کاربردهای زیادی دارد اما معمولا از آن ها برای افراد سالخورده مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است زیرانداز بیمار در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف تولید می شود اما به دلیل سختی شستشو آن، اغلب از زیراندازهای یکبار مصرف استفاده می شود.

زیرانداز بیمار در سایزبندی های مختلفی تولید می‌شود؛ بنابراین با توجه به سایز بیمار، می توان بهترین انتخاب را در زمان خریداری زیرانداز بیمار انجام داد. زیرانداز بیمار از چند لایه تشکیل شده است و معمولا دارای پودرهای مخصوص جذب کننده است. به لطف استفاده از این پودرها، از انشعاب و نفوذ انواع مایعات به لایه های زیرین و تشک جلوگیری می شود.

فروش ویژه انواع لباس بیمارستانی و روپوش پزشکی

کاربردهای زیرانداز بیمار

  • افراد ناتوان در حرکت کردن.
  • در اتاق عمل برای جلوگیری از نفوذ خون و ترشحات به روتختی و تشک.
  • بسیار مناسب در بستر بیمارانی که مبتلا به بی اختیاری ادراری هستند.
  • مناسب برای کودکانی که مشکل شب ادراری دارند.

خرید روپوش پزشکی و انواع لباس بیمارستانی با کیفیت

همانطور که گفتیم، امکان خرید انواع لباس بیمارستانی، روپوش پزشکی، زیرانداز بیمار و غیره، هم به صورت عمده و هم به صورت تکی، با بهترین کیفیت و قیمت، در تولیدی پادرا امکان پذیر است. جنس پارچه انواع لباس بیمارستانی در پادرا، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در پایان پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده انواع لباس بیمارستانی همچون گان پزشکی، روپوش پزشکی، زیرانداز بیمار و غیره، به وب سایت پادرا (https://paadra.com) مراجعه فرمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید