نفتالی بنت در گفتگویی با شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی پرده از نگرانی‌ها برای آینده اسرائیل برداشت.

نگرانی نفتالی بنت از ورود اسرائیل به جنگ داخلی

به گزارش سلام نو به نل از تسنیم، شبکه 11 تلویزیون اسرائیل (کان) در گزارشی از این مصاحبه که در وبگاهش منتشر شد، به نگرانی درباره ازدست رفتن اسرائیل پرداخت و آن را به عنوان تیتر گفتگویش انتخاب و تاکید کرد بزرگترین نگرانی بنت در این گفتگو جنگ داخلی است که منجر به فروپاشی کامل اسرائیل می‌شود. 

وی در رابطه با این جنگ داخلی اذعان کرد، من می‌دانستم که در این جایگاه باید بهای سنگینی را بپردازم اما حتی در مخیله ام هم نمی‌گنجید که پاکتی حاوی گلوله جنگی به دست پسرم برسد. 

نفتالی بنت با اعتراف به شرایط بغرنج رژیم گفت: بزرگترین دغدغه و نگرانی من آن است که ما اسرائیل را از دست بدهیم، ما در چنین خطری قرار داریم، به گفته نخست وزیر اسرائیل جامعه اسرائیل در یک نگرانی حیاتی قرار دارد چیزی واقعا شبیه به جنگ است. 

نخست وزیر اسرائیل در رابطه با اقدامات تروریستی منسوب به رژیم اسرائیل در نقاط مختلف از جمله در ایران ضمن اعتراف ضمنی به انجام این اقدامات تروریستی گفت: نمی‌دانم چه چیزی در مورد آن منتشر شده و چه چیزی منتشر نشده است اما می‌توانم این تعبیر را به کار بگیرم که اگر کسی بخواهد برای کشتن ما تلاش کند بهای آن را می‌پردازد.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید