حضور در مرکز خرید جهیزیه ایران، گشت‌وگذار در فضای آن و استفاده از امکانات جالب توجه روف گاردن آن مزایای جالب توجه خرید از یک مرکز خرید بزرگ و مجهز را بیش از پیش در برابر شما قرار می‌دهد.

جشنواره عید تا عید مرکز خرید جهیزیه ایران

سلام نو – سرویس اقتصادی: اگر این روزها قصد خرید جهیزیه را دارید حتما طوری برنامه ریزی کنید که در فاصله بین عیدهای پیش رو به مرکز خرید جهیزیه ایران سر بزنید و از این مرکز تجاری خرید کنید.

اما شاید بپرسید چرا؟ مرکز خرید جهیزیه بزرگ‌ترین مرکز خرید تخصصی جهیزیه در ایران است، مجهزترین مرکز خرید منطقه شوش به حساب می‌آید و پارکینگ جذاب و روف گاردن درجه یکی دارد. اما یک دلیل کوچک دیگر برای خرید از مرکز تجاری در بین دو عید غدیر و قربان وجود دارد و آن جشنواره عید تا عید مرکز خرید جهیزیه ایران است.

جشنواره عید تا عید مرکز خرید جهیزیه ایران

مرکز خرید جهیزیه ایران برای پاسداشت همراهی مشتریان خود در جشنواره عید تا عید که از تاریخ ۱۸ تا ۳۰ تیر برگزار می شود هر روز به یک نفر مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال و در روز آخر به یک نفر مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ جایزه می‌دهد.

اما چطور می‌شود در جشنواره عید تا عید مرکز خرید جهیزیه ایران شرکت کرد؟ از تاریخ ۱۸ تا ۳۰ تیر هر ۱ میلیون خرید از واحدهای تجاری این مرکز خرید معادل یک امتیاز حساب می‌شود و شما یک شانس بابت آن دریافت می‌کنید. عصر هر روز و راس ساعت ۱۶ قرعه‌کشی روزانه برگزار شده و به یک نفر مبلغ ۵ میلیون تومان پول نقد اهدا می‌شود. تنها شرط لازم برای برنده شدن حضور برنده در مرکز خرید در هنگام قرعه‌کشی است.

اگر در قرعه کشی روزانه برنده نشدید چندان ناراحت نباشید. روز آخر جشنواره یعنی ۳۰ تیر ماه یک قرعه کشی بین تمام کسانی که در روزهای قبل برنده نشدند برگزار می‌شود و برنده آن مبلغ ۵۰ میلیون تومان پول نقد دریافت می‌کند. برنده این جایزه نیازی به حضور در مرکز خرید ندارد.

جشنواره عید تا عید مرکز خرید جهیزیه ایران

مزایای خرید از جهیزیه ایران

حالا که از قرعه کشی و جشنواره عید تا عید جهیزیه ایران گفتیم بد نیست نگاهی داشته باشیم به مدرن‌ترین مرکز خرید شوش و یکی از مجهزترین مراکز خرید ایران.

تنوع لوازم جهیزیه: تنوع اولین ویژگی مهم جهیزیه ایران است. این مرکز خرید بیش از ۱۰۰۰ واحد تجاری دارد که امکان انتخاب گسترده‌ای را به مشتریان خود می‌دهد. قصد خرید یخچال دارید یا تلویزیون؟ هر برندی که مدنظر شما باشد در مرکز خرید جهیزیه ایران پیدا می‌شود.

جشنواره عید تا عید مرکز خرید جهیزیه ایران

پارکینگ مجهز: شوش یکی از مراکز خرید شلوغ تهران است که خرید در آن به دلیل ترافیک بالا و جای پارک کم مساوی است با هزار و یک دردسر خواسته و ناخواسته. مرکز خرید جهیزیه ایران پارکینگی با ظرفیت بیش از ۲۵۰۰ خودرو دارد که یکی از مشکلات اصلی خریدارانش یعنی نداشتن جای پارک را حل می‌کند. کیفیت خرید زیر آفتاب سوزان و با دغدغه تعویض جای پارک با کیفیت خرید در یک محیط خنک و بی‌دغدغه حسابی متفاوت است.

خرید جنس با کیفیت: بدون تعارف باید گفت که متاسفانه این روزها بازار لوازم خانگی- مثل بسیاری از بازارهای دیگر- مملو از اجناس تقلبی، کپی شده و بی‌کیفیت است. حضور بی‌واسطه و کم‌واسطه بسیاری از برندها در مرکز خرید جهیزیه ایران و فضای رقابتی این مرکز خرید در جذب مشتری باعث می‌شود تا مواجهه شما با جنس‌های بی‌کیفیت به حداقل ممکن برسد. هر فروشنده‌ای می‌داند که در صورت ضعیف عمل کردن به سادگی مشتری خود را از دست می‌دهد.

جشنواره عید تا عید مرکز خرید جهیزیه ایران

این تنها بخشی کوچک از مزایای خرید در جهیزیه ایران است. حضور در این مرکز خرید، پرسه زدن در فضای آن و استفاده از امکانات جالب توجه روف گاردن آن مزایای جالب توجه خرید از یک مرکز خرید بزرگ و مجهز را بیش از پیش در برابر شما قرار می‌دهد.

جشنواره عید تا عید مرکز خرید جهیزیه ایران

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید