۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
کد خبر: 55368110

سعید صادقی با پرسپولیس قرارداد بست تا شاه ماهی نقل و انتقالات فوتبال ایران شکار سرخ‌های پایتخت شود. این انتقال قطعا یکی از انتقال‌های گران این فصل ایران است

سعید صادقی قرمزپوش شد

به گزارش سلام نو به نقل از انصاف ورزشی، سعید صادقی بازیکن فصل پیش گلگهر با پرسپولیس قرارداد امضا کرد تا به نوعی سرخ‌ها برنده‌ی یکی از جدال‌های مهم نقل و انتقالاتی این فصل شود. صادقی مهره‌ای بود که در سایه‌ی عملکرد بی‌نظیر فصل گذشته خود تبدیل به مهره مهم نقل و انتقالاتی این فصل شد. اهمیتی که باعث شد هر دو تیم استقلال و پرسپولیس برای جذب او تلاش کنند.

زمانی که این اتفاق در سالهای اخیر در فوتبال ایران رخ می‌دهد، بازیکن به همراه مدیربرنامه‌هایش آنقدر بازارگرمی می‌کند تا قیمت‌های پیشنهادی مدام بالا بروند و نهایتا یک باشگاه از رقابت منصرف شود. اتفاقی که در فصل پیش برای امین قاسمی نژاد که به استقلال پیوست و رضا اسدی که با پرسپولیس قرارداد امضا کرد نیز عینا افتاد؛ دو بازیکنی که فصلی جهنمی را در سرخابی‌های پایتخت تجربه کردند.

سعید صادقی با پرسپولیس قرارداد بست ؛ سوژه اصلی نقل و انتقالات قرمز پوشید

اما به هرروی با قراردادی یک ساله سعید صادقی با پرسپولیس قرارداد بست و باید دید عملکرد صادقی در پیراهن سرخ چگونه خواهد بود. با این انتقال حالا نایب قهرمان فصل پیش فوتبال ایران تا اینجای تابستان موفق شده علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، محمد مهدی احمدی و سعید صادقی را به‌خدمت بگیرد و موفق‌ترین تیم در نقل و انتقالات پیش فصل باشد.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید