یک نماینده پارلمان عراق از حزب «دموکرات» کردستان از به دست آمدن توافق خوبی میان اتحادیه میهنی با حزب متبوعش در زمینه معرفی گزینه ریاست‌جمهوری خبر داد.

توافق حزب «دموکرات» و «اتحادیه میهنی» کردستان در زمینه معرفی رییس‌جمهور

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از سومریه نیوز نوشت: «شریف سلیمان» نماینده پارلمان عراق از حزب دموکرات کردستان سخنانی را در خصوص مذاکرات و رایزنی های این حزب با اتحادیه میهنی کردستان در خصوص انتخاب رئیس جمهور، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، این نماینده پارلمان عراق در سخنان خود تأکید کرد که اتحادیه میهنی همراه با حزب متبوعش در زمینه معرفی گزینه رئیس جمهوری به توافقات خوبی دست پیدا کرده اند. وی افزود: مذاکرات میان حزب دموکرات و اتحادیه میهنی به مراحل پیشرفته ای رسیده است.

پیشتر اتحادیه میهنی کردستان عراق اعلام کرد که این اتحادیه نامزد خود برای تصدی پست ریاست جمهوری را تغییر نخواهد داد. اتحادیه میهنی از برهم صالح به عنوان نامزد نهایی خود برای تصدی پست ریاست جمهوری یاد کرد.

اتحادیه مذکور اعلام کرد: اختلافات میان اتحادیه میهنی و حزب دموکرات به ریاست بارزانی در خصوص نامزد نهایی کُردها برای تصدی پست ریاست جمهوری همچنان ادامه دارد. با این حال، ما برهم صالح را نامزد نهایی خود می‌دانیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید