دکتر نوری با بیان اینکه محیط دانشگاه با محیط بیرون متفاوت است،‌خاطرنشان کرد: در بیرون دانشگاه و در فضای بیرونی آزادی‌هایی وجود دارد که شاید در محیط داخل دانشگاه امکان استفاده از این آزادی ها وجود نداشته باشد.

درباره پوشش و ظاهر دانشجویان از خود آنها مشورت می‌گیریم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: در مورد قوانین و مسائل مرتبط با پوشش دانشجویان باید با آنها صحبت کنیم و از آنها نظرخواهی خواهیم کرد.

دکتر حمیدرضا نوری اظهار کرد: ما در زمینه ضوابط حضور دانشجویان در دانشگاه از نظر پوشش و وضعیت ظاهر، قوانین لازم را داریم و مشکل کمبود قانون در این زمینه نداریم.

وی ادامه داد: ما قصد داریم در زمینه پوشش و ظاهر دانشجویان با دانشجویانی که در این زمینه نظراتی دارند، گفت و گو کرده و از خود آنها مشورت بگیریم و با آنها به یک توافق برسیم و بدانیم که دانشجویان در رابطه با بحث پوشش چه تفکری دارند.

دکتر نوری با بیان اینکه محیط دانشگاه با محیط بیرون متفاوت است،‌خاطرنشان کرد: در بیرون دانشگاه و در فضای بیرونی آزادی‌هایی وجود دارد که شاید در محیط داخل دانشگاه امکان استفاده از این آزادی ها وجود نداشته باشد. بالاخره، دانشگاه یک مجموعه آموزشی است و برای اینکه ماموریت اصلی تمامی افرادی که به دلیل آموزش، پژوهش، تعالی و پیشرفت و رقم زدن آینده در محیط  دانشگاه حضور دارند به نحو مطلوبی انجام شود، مقتضیاتی وجود دارد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تصریح کرد: مسئولین آینده کشور در همین دانشگاه‌ها تربیت می‌شوند. پس طبیعتا این محیط با این رسالت بزرگ، قوانین خاص خود را دارد ولی ما باید با دانشجویان هم در این زمینه گفت و گو کنیم و همه بدانیم که رعایت قوانین یک امر طبیعی است. پس قصد داریم با دانشجویان نشست‌هایی برگزار کنیم و نظرات آنها را جویا شویم و با آنها تعامل داشته باشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید