فرزند یک گورخر تنها چند ساعت پس از تولد تلف شد.

تصاویر گریه آور از احساسات مادرانه یک گورخر پس از مرگ فرزندش / فیلم

به گزارش سلام نو، فرزند یک گورخر تنها به مدت چند ساعت زنده ماند. انگار در رحم مادر چرخیده بود و از پشت به دنیا آمد. حالا ۲۴ ساعت از مرگ او گذشته است. مادر قصد رها کردن او را ندارد. گله منتظر بازگشت مادر است و او باید تصمیم بگیرد. نمی تواند حتی از پیکر بی جان فرزندش دست بکشد. محیط بانان مجبور می شوند که تصمیم گیرنده باشند.

محیط بان منطقه در تشریح ماجرا می گوید: با توجه به اینکه این حیوان از گله جدا شده و در آنجا مانده بود من مجبور شدم این کره تلف شده را از محل بردارم و در جایی دفن کنم تا این گورخر ماده به گله بازگردد. اول که اجازه این کار را به ما نمی داد و مدام به دور ما می پیچید. بالاخره موفق شدم او را رد کنم و فرزند تلف شده اش را پشت ماشین بگذارم.

تلاش بی وقفه گورخر مادر برای رسیدن به فرزندش

گورخر مادر کیلومترها پشت ماشین دوید؛ دنبال فرزندی که از دست داده بود اما نمی توانست از دست دادن او را باور کند. دور ماشین محیط بانی از راست به چپ و از چپ به راست می چرخید تا بتواند ماشین را متوقف کند و دخترش را زنده و سالم به او برگردانند. ماشین محیط بانان سرعت گرفت و مرتب تغییر مسیر می داد تا گورخر مادر مانع عبورش نشود اما تا پاسگاه محیط بانی سنگفرش گورخر دوید و از پا نیفتاد؛ تا اینکه حسابی تشنه شد. سراغ آبشخور کنار پاسگاه رفت. کمی آب خورد و دوباره برگشت به همان نقطه ای که فرزندش را از دست داده بود در حالی که ضجه می زد و ناله می کرد.

محیط بان منطقه می گوید: یک انسان اگر فرزندش را دفن کنند شاید اینقدر احساسات به خرج ندهد که این حیوان در آن لحظه داشت؛ این برایم خیلی سخت بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 2
    از کی الاغ گورخر شده
    • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      1 0
      این گور خر ایرانی یه . راه راه نیستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید