رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: عملیات بتن‌ریزی دیواره ساختمان رآکتور واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر از سطح منهای ۴.۵ تا صفر آغاز می‌شود.

 آغاز بتن‌ریزی دیواره واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر
به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از عملیات بتن‌ریزی در رآکتور واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد و گفت: عملیات بتن‌ریزی دیواره ساختمان رآکتور واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر از سطح منهای ۴.۵ تا صفر آغاز می‌شود.

 محمد اسلامی عصر امروز در فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران هدف از سفر به بوشهر را بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای نیروگاه اتمی دانست و اظهار داشت: امید است در این سفر مقدمات لازم برای تسریع در ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی فراهم شود.

وی از آغاز عملیات بتن‌ریزی دیواره ساختمان رآکتور واحد دوم خبر داد و گفت: عملیات بتن‌ریزی دیواره ساختمان رآکتور واحد دوم از سطح منها 4.5 تا صفر آغاز می‌شود و در این راستا برنامه‌های لازم برای تسریع رآکتورهای دوم و سوم نیروگاه هسته‌ای بوشهر تدوین شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به جانمایی آب‌شیرین‌کن 70 هزار مترمکعب در رآکتورهای در حال ساخت در بوشهر افزود: برای تحقق این مهم که مورد مطالبه مردم و توجه ویژه سازمان انرژی اتمی ایران است به این جمع‌بندی رسیدم که بدون پیگیری اداری این پروژه انجام شود.

اسلامی با بیان اینکه طرح آب‌شیرین‌کن در نیروگاه اتمی بوشهر اجرایی می‌شود گفت: در این راستا متخصصان و مدیران مربوطه در طراحی و مهندسی آب‌شیرین‌کن در این سفر حضور دارند و در حال انجام مطالعات تکمیلی این پروژه هستند تا بتوانیم سیستمی که انتخاب شده در دستور کار قرار بگیرد و وارد عملیات اجرایی شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید