پس از اصلاح روز گذشته بازار رمزارزها امروز توانست خود را احیا کند، بیت کوین سطح ۲۰ هزار دلار را مجدد بازیابی و رشد ۱.۵ درصد را نسبت به روز گذشته تجربه کرد.

افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۲۰ هزار دلار

به گزارش سلام نو به نقل از ایمنا، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای نسبت به روز گذشته بهبود یافت، دامیننس بیت کوین به محدوده ۴۴.۲۳ رسید و شاخص ترس و طمع در محدوده ۱۱ واحد است که نشانگر وضعیت ترس شدید بوده و نسبت به روز گذشته تغییر نداشته است، بر اساس آخرین تحلیل تکنیکال انجام شده پیش بینی شروع یک روند خنثی در محدوده ۲۰ هزار دلار را خواهیم داشت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۰ هزار و ۷۰۱ دلار

تغییرات: رشد ۱.۵۲ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۱۰۴ دلار

تغییرات: رشد ۱.۶۱ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۲۳ دلار و ۶۰ سنت

تغییرات: رشد ۴.۲۲ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۷۲ دلار

تغییرات: رشد ۰.۱۶ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۲۸ دلار

تغییرات: رشد ۲.۴۶ درصدی

سولانا (SOL): ۳۶ دلار و ۳۳ سنت

تغییرات: رشد ۲.۶۴ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۴۳ دلار

تغییرات: رشد ۳.۰۱ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و ۶۰ سنت

تغییرات: رشد ۰.۰۵ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۳۶ دلار

تغییرات: افت ۰.۸۹ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۷ دلار و ۶۲ سنت

تغییرات: رشد ۵.۱۰ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تثبیت بیت کوین بالای سطح ۲۰ هزار دلار

حمایت: ۲۰ هزار دلار.

مقاومت: ۲۶ و ۳۰ هزار دلار.

پیش بینی: پیش بینی می‌شود که بیت کوین بتواند در محدوده ۲۰ هزار دلار خود را تثبیت کند، احتمال چندین روز روند خنثی پیرامون این قیمت وجود دارد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

تثبیت بیت کوین بالای سطح ۲۰ هزار دلار

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها

تثبیت بیت کوین بالای سطح ۲۰ هزار دلار

ارزش بازار حوزه دیفای

تثبیت بیت کوین بالای سطح ۲۰ هزار دلار

شاخص ترس و طمع بیت کوین

تثبیت بیت کوین بالای سطح ۲۰ هزار دلار

روند شاخص ترس و طمع

تثبیت بیت کوین بالای سطح ۲۰ هزار دلار

اخبار بازار رمزارزها

بایننس آمریکا کارمزد معامله‌های بیت کوین را حذف کرد

بازوی آمریکایی صرافی بایننس کارمزدی بابت خرید و فروش بیت کوین با دلار آمریکا از کاربران خود نمی‌گیرد. بدین ترتیب کاربرانی که با تتر، یواس‌دی کوین و بی‌یواس‌دی به معامله بیت کوین بپردازند، کارمزدی از آنها گرفته نمی‌شود. این صرافی نخستین پلتفرم آمریکایی محسوب می‌شود که کارمزد چندین جفت ارز بین کوین را حذف کرده است. یکی از اهداف این اقدام «افزایش دسترسی به ارزهای دیجیتال» عنوان شده است.

افزایش میزان استفاده از دوج کوین در دارک نت

بر اساس گزارش جدیدی که شرکت امنیتی الیپتیک منتشر کرده، استفاده از دوج کوین در دارک نت افزایش یافته است. این شرکت مستقر لندن ادامه داد ارزش این تراکنش‌ها میلیون‌ها دلار بوده است. الیپتیک خاطر نشان کرد پذیرش این ارز دیجیتال در بازارهایی که مواد مخدر یا اطلاعات سرقتی را به فروش می‌رسانند، بسیار متداول است.

صرافی dYdX به بلاک چین مبتنی بر کازماس منتقل می‌شود

صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال dYdX که درحال حاضر در بستر لایه دوم اتریوم فعال است، اعلام کرده که قصد دارد در نسخه چهارم به‌روزرسانی خود به یک بلاک چین مستقل مبتنی‌بر کازماس اس‌دی‌کی (Cosmos SDK) و پروتکل اجماع مبتنی‌بر اثبات سهام تندرمینت (Tendermint) منتقل شود. این شرکت غیرمتمرکز بودن و کارایی بلاک چین کازماس را به‌عنوان دلایلی برای این اقدام نام برده است.

تراست ولت در پی همکاری با بایننس کانکت گزینه خرید را اضافه کرد

پلتفرم تراست ولت (Trust Wallet) با ارائه دهنده خدمات تبدیل ارزهای فیات به ارز دیجیتال بایننس کانکت (Binance Connect) وارد همکاری شده است تا به‌تدریج به کاربران اجازه بدهد بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال را مستقیماً از کارت‌های اعتباری خریداری کنند. گزینه خرید جدید تراست ولت برای ساده‌سازی روند خرید ارزهای دیجیتال طراحی شده است. این قابلیت کاربران تأیید شده تراست ولت را قادر می‌سازد از طریق ۴۰ ارز فیات کیف پول خود را شارژ کنند.

هشدار روزنامه حزب کمونیست چین درباره به صفر رسیدن ارزش بیت کوین

روزنامه تجاری اکونومیک دیلی که به‌طور مستقیم توسط حزب کمونیست چین کنترل می‌شود، هشدار داده است که قیمت بیت کوین ممکن است به صفر برسد. اکونومیک دیلی می‌گوید از آنجایی که بیت کوین هیچ ارزش ذاتی ندارد؛ در صورت از دست رفتن اعتماد سرمایه‌گذاران، عملاً بی‌ارزش خواهد شد. این روزنامه دولتی چین می‌گوید که بازار ارزهای دیجیتال پر از دست‌کاری است. این مقاله که موضع رسمی حزب کمونیست چین در مورد ارزهای دیجیتال را منعکس می‌کند، نشان می‌دهد که دولت چین به‌هیچ‌وجه ارزهای دیجیتال را نمی‌پذیرد.

صرافی بایننس دوشنبه هفته آینده سپرده‌گذاری و برداشت اتریوم را موقتاً متوقف می‌کند

بایننس، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال جهان در یک پست وبلاگی جدید از برنامه‌هایش برای تعلیق عملیات با کیف پول اتریوم خود در زمان تعمیر و نگهداری آن خبر داده است. بایننس اعلام کرده است که روز دوشنبه ۲۷ ژوئن (ششم تیر) تعمیرات کیف پول اتریوم خود را انجام خواهد داد. این صرافی می‌گوید که در آن زمان سپرده‌گذاری‌ها و برداشت‌ها به‌طور موقت به حالت تعلیق در می‌آیند و پس از تکمیل تعمیرات این فعالیت‌ها نیز از سرگرفته می‌شوند.

انتظار می‌رود که فرایند تعمیر و نگهداری حدود دو ساعت طول بکشد و در آن زمان تنها سپرده‌گذاری و برداشت متوقف می‌شوند، اما عملیات تجاری ادامه می‌یابد و تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. بایننس می‌گوید که بلافاصله پس از پایان تعمیر و نگهداشت، کلیه عملیات‌های خود را به طور کامل از سر می‌گیرد.

شرکت ای‌بی یک بازار توکن‌های غیرمثلی را تصاحب کرد

بر اساس بیانیه مطبوعاتی که روز چهارشنبه منتشر شد؛ غول تجارت الکترونیک آمریکایی ای‌بی (eBay)، بازار توکن‌های غیرمثلی نون اورجین (KnownOrigin) که یکی برترین بازارهای این بخش است را به تصاحب خود درآورده است. ای‌بی در بیانیه خود گفته است که این خرید بخشی از بازاندیشی مبتنی بر فناوری این شرکت است. جیمی ایانون، مدیرعامل ای‌بی می‌گوید که این غول تجارت الکترونیک منتظر استقبال از جامعه پرشور هنرمندان و مجموعه‌داران است. گفتنی است که این توکن‌های غیرمثلی در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده و یکی از قدیمی‌ترین بازارهای این دارایی‌ها به شمار می‌آید.

حجم معاملات واقعی یواس‌دی کوین در شبکه اتریوم دوبرابر تتر شد

براساس داده‌های پلتفرم مساری (Messari)، استیبل کوین یواس‌دی کوین (USDC) در روز سه‌شنبه حجم واقعی روزانه ۱.۱ میلیارد دلار را در شبکه اتریوم ثبت کرد که این مقدار دوبرابر حجم واقعی ۵۷۹ میلیون دلاری تتر (USDT) بود. گفتنی است که شاخص حجم واقعی مساری از طریق جمع‌آوری داده از صرافی‌هایی به دست می‌آید که به عقیده این پلتفرم حجم معاملاتی چشمگیر و قانونی ارزهای دیجیتال را دارا هستند.

مدیرعامل گری‌اسکیل: راه‌اندازی ETF شورت بیت کوین نشانه خوبی برای بازار است

مایکل سوننشاین (Michael Sonnenshein)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال گری‌اسکیل، در توییتی عنوان کرده که راه‌اندازی اولین صندوق ETF شورت بیت کوین می‌تواند نشانه مثبتی برای صنعت ارزهای دیجیتال باشد. وی معتقد است تأیید صندوق جدید مرتبط با بیت کوین نشان می‌دهد که کمیسیون بورس آمریکا رفته‌رفته در حال کنار آمدن با بزرگترین ارز دیجیتال در دنیاست و همین موضوع نشانه خوبی برای بازار است. روز گذشته شرکت پروشیرز معامله اولین صندوق ETF شورت بیت کوین خود را در بورس آمریکا آغاز کرده است.

بانک مرکزی قطر در مراحل اولیه راه‌اندازی ارز دیجیتال ملی قرار دارد

شیخ بندر بن محمد بن سعود الثانی، رئیس بانک مرکزی قطر، روز سه‌شنبه در جلسه «آزمایش تورم» انجمن اقتصادی قطر عنوان کرد این بانک در حال کار روی یافتن راهکارهای فناورانه برای ارز دیجیتال ملی است. او بیان کرد: «بسیاری از بانک‌های مرکزی اکنون در حال توسعه ارز دیجیتال ملی هستند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. اما هنوز در مراحل اولیه قرار داریم. ما در حال سنجش مزایا و معایب عرضه ارز دیجیتال ملی و یافتن فناوری و پلتفرم مناسب برای انتشار آن هستیم.»

نقشه بازار

تثبیت بیت کوین بالای سطح ۲۰ هزار دلار

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید