کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی از سرمربی جدید استقلال تمجید کرد.

تمجید رونالدو از ریکاردو ساپینتو

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ریکاردو ساپینتو پرتغالی روز گذشته رسما به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد و هدایت این تیم را در لیگ بیست و یکم بر عهده خواهد داشت. او یکی مهاجمان دوران طلایی فوتبال پرتغال بود و در زمان بازی برای تیم‌هایی چون اسپورتینگ، رئال سوسیه‌داد و استاندارلیژ هم به میدان رفته است. این مرد پرتغالی در زمان حضور ویسنته دل‌بوسکه روی نیمکت رئال مادرید تا آستانه حضور در جمع کهکشانی‌ها هم پیش رفت اما در نهایت موفق به بازی برای لوس‌بلانکوس نشد.

نکته جالب در خصوص ساپینتو این است که او سابقه بازی کنار کریستیانو رونالدو ، فوق‌ستاره فوتبال پرتغال و یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال جهان را هم در کارنامه دارد. سرمربی جدید استقلال بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶ یکی از ستارگان باتجربه اسپورتینگ بود و رونالدو هم در شروع دوران حرفه‌ای خود برای اسپورتینگ به میدان رفت.

رونالدو سپتامبر سال ۲۰۰۲ برای اولین بار برای تیم بزرگسالان اسپورتینگ به میدان رفت و کنار ساپینتو بازی کرد و ساپینتو که ۱۲ سال از این ستاره بزرگ‌تر است کاپیتان اسپورتینگ بود. کریستیانو رونالدو هنوز هم ساپینتو را به یاد دارد و از او به نیکی یاد می‌کند. ستاره پرتغالی منچستریونایتد سال ۲۰۱۸ در خصوص ساپینتو صحبت‌های جالبی را به زبان آورد. او در ابتدا گفت:«او همیشه یک پشتیبان و هم تیمی بسیار خوبی برای بازیکنان جوان بوده است. علاوه بر این، من همیشه تعهد و تلاش‌های او را در هر جلسه تمرین و در هر مسابقه تحسین کرده‌ام. او هرگز تسلیم نشد.

بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در مورد شخصیت ساپینتو هم حرف‌های جالبی زده است:«او یک هوادار بزرگ فوتبال است که همیشه تمام وجود خود را برای کارش گذاشته است و همچنین فهم فوتبالی بسیار خوبی دارد. صحبت در مورد شخصیت او، ساده است؛ او یک شخص روراست و یک مرد خوب است.»

این دو پرتغالی همچنین به نظر می رسد همیشه در تماس هستند و حتی روابط عالی خود را حفظ می کنند. رونالدو در مورد نقش ساپینتو به عنوان یکی از ستارگان باتجربه اسپورتینگ در رختن این تیم گفت:«ریکاردو یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان رختکن بود، او همیشه صحبتی برای ایجاد انگیزه در تیم قبل از هر بازی داشت. وقتی دور هم جمع می‌شویم، این لحظات را به یاد می‌آوریم، همیشه خاطرات خوبی برای گفتن داریم.»

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید