توییتر رسما اعلام کرد که آزمایش قابلیت جدید خود تحت عنوان «Notes» را آغاز کرده که به موجب آن کاربران می‌توانند محتواهای طولانی‌تری بنویسند و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند.

اضافه شدن ویژگی متن طولانی به توییتر
به گزارش سلام نو به نقل از دیجیاتو، توییتر رسما اعلام کرد که آزمایش قابلیت جدید خود تحت عنوان «Notes» را آغاز کرده که به موجب آن کاربران می‌توانند محتواهای طولانی‌تری بنویسند و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند. قابلیت جدید در حالی به طور رسمی معرفی شده که اخیرا برخی گزارش‌های غیررسمی به آن اشاره داشتند.

طبق تصویر متحرکی که توسط توییتر منتشر شده، هنگامی که این قابلیت در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد، برگه جدیدی تحت عنوان «Write» نمایش داده می‌شود که در آن می‌توانند یادداشت‌های خود را بنویسند و به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

همچنین یک برگه «یادداشت‌ها» (Notes) به پروفایل کاربران اضافه می‌شود تا سایر افراد بتوانند محتواهای طولانی آن‌ها را دنبال کنند و بخوانند.

از جمله نکات قابل توجه ویژگی جدید توییتر، می‌توان به امکان اضافه کردن عکس، ویدیو، فایل GIF یا توییت‌های دیگر به یادداشت‌ها اضافه کرد. همچنین درست مانند توییت‌های معمولی، این دسته از محتواها را نیز می‌توان ریتوییت، لایک یا برای سایر کاربران ارسال کرد.

در حال حاضر فقط گروهی کوچکی از کاربران ایالات متحده، کانادا، غنا و بریتانیا به قابلیت Notes دسترسی دارند و انتظار می‌رود تا در آینده نزدیک، در دسترس کاربران بیشتری قرار بگیرد.

هرچند این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده، اما برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که در این ویژگی می‌توان محتواهایی حداکثر با ۲۵۰۰ کلمه یادداشت کرد که نسبت به توییت‌های معمولی با محدودیت ۲۸۰ کلمه‌ای ارتقا قابل توجهی محسوب می‌شود.

قابلیت Notes این پتانسیل را دارد تا نحوه استفاده برخی کاربران از توییتر را برای به اشتراک گذاشتن افکار و ایده‌های خود تغییر دهد. این قابلیت می‌تواند به ویژه برای آن دسته از کاربران مفید باشد که به ندرت محتوای طولانی منتشر می‌کنند و نمی‌خواهند وبلاگ یا وب‌سایت خود را داشته باشند.

همچنین از زمان دو برابر شدن تعداد کلمات یک توییت از ۱۴۰ به ۲۸۰ کاراکتر، این ویژگی یکی از مهم‌ترین تغییرات توییتر محسوب می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید