این هتل دارای اتاق هایی مجهز، با امکانات مطلوب به همراه رستورانی با انواع غذاهای لذیذ و باکیفیت بوده که چشم انداز بی نظیر اتاق ها و همچنین رستوران و فضای لابی هتل، چشمگیر است. 

هتل کوهستان اقامتگاهی محبوب در خراسان جنوبی،

به گزارش سلام نو، یکی از مناطق ییلاقی و خوش آب و هوا در استان خراسان جنوبی، بند دره بیرجند است که از تفرجگاه های مهم مردم این شهر بوده، هتل کوهستان بیرجند یکی از بزرگترین اقامتگاه ها و در عین حال جاذبه های شهر بیرجند است که در این منطقه واقع شده است.

بند امیرشاه

هتل کوهستان کجاست

این هتل در فاصله ۱۰ کیلومتر شهر بیرجند واقع شده که موجب دسترسی آسانتر مسافران به شهر خواهد بود. هتل سه ستاره بزرگ کوهستان با کادری مجرب و منطقه ای چشم نواز پذیرای میهمانان گرامی است. این هتل دارای اتاق هایی مجهز، با امکانات مطلوب به همراه رستورانی با انواع غذاهای لذیذ و باکیفیت بوده که چشم انداز بی نظیر اتاق ها و همچنین رستوران و فضای لابی هتل، چشمگیر است. 

قلعه بیرجند

هتل کوهستان دارای تالاری بزرگ و لوکس برای برگزاری مراسم عروسی و همچنین سالنی برای جلسات و همایش ها نیز دارد. در فضای بیرونی این هتل، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و غذاهای فست فود قرار دارد که در دل طبیعتی زیبا با آلاچیق های چوبی و مسقف قرار دارد. 

بند دره

از نزدیکترین جاذبه های گردشگری به هتل کوهستان می توان به: بند دره، بند امیرشاه و امام زاده سید محمد نقیب اشاره کرد. همچنین  دیگر جاذبه های شهر بیرجند عبارتند از :  باغ شوکت آباد، عمارت کلاه فرنگی، مدرسه شوکتیه، آبشار گیوک، باغ اکبریه، بازار بیرجند، بنددره، قلعه بیرجند.

اگر قصد سفر به استان خراسان جنوبی را نموده اید ، برای اقامت در نزدیکترین مکان به جاذبه های گردشگری شهر بیرجند، پیشنهاد گردشگری ۷۲۴ به شما، اقامت در هتل کوهستان است.

منبع: گردشگری ۷۲۴  

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید