این مکانی است که می‌توانید به طور تصادفی کاری را که می‌خواهید انجام دهید انتخاب کنید. دریانوردی کنید، شنا کنید، غواصی کنید یا کایاک سواری کنید یا به سادگی پاناما و فعالیت‌های آن را تماشا کنید

فراموش نشدنی ترین مقاصد آفریقای جنوبی / عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: آفریقای جنوبی چیزهای زیادی برای ارائه به گردشگران دارد. مناظر زیبا پذیرای گردشگران در نقاط مختلف قاره آفریقای جنوبی است. البته باید مکان مناسبی را برای بازدید پیدا کنید. برای پیشنهادات در مورد مکان‌های چشمگیر در منطقه که مناظر طبیعی قلب شما را به دست خواهند آورد، ادامه مطلب را بخوانید.

وحشی لشیبا

فراموش نشدنی ترین مقاصد آفریقای جنوبی / عکس

این استراحتگاه در کوه ساوتپانسبرگ واقع شده است. این اقامتگاه به دلیل سیستم اقامتی منحصربه‌فردش که شاید تنها در نوع خود در آفریقا باشد، شناخته شده است. این استراحتگاه در مکانی که روستای وندا ویران شده بود، ساخته شد و توسط هنرمند نوریا ماباسا طراحی و توسعه یافت. این مکان توسط جنگل‌ها احاطه شده است، از این رو انتظار دارید که گیاهان و جانوران دوست داشتنی در نزدیکی محل سکونت شما باشند. کوه را می‌توان با قدم زدن در اطراف، اسب سواری یا دوچرخه کوهستان کاوش کرد.

جزیره چوله (تانزانیا)

فراموش نشدنی ترین مقاصد آفریقای جنوبی / عکس

ژان دو ویلیه، ماجراجو، زمانی که در دهه 1990 در سفر بود، مکانی در اینجا ساخت. الهام او از فرهنگ رو به افول ساخت کشتی در این جزیره بود. از درختان بائوباب و انجیر استفاده شد. نسیم خنک دریا جایگزین تهویه هوا شد. از انرژی خورشیدی برای تولید برق استفاده شد. با این حال، این مکان تلویزیون، ماشین و آب لوله کشی ندارد. این برای غواصان لذت بخش است زیرا از سنتی ترین تجربه ماهیگیری استقبال خواهند کرد.

کمپ کوهستانی اتندکا (نامیبیا)

فراموش نشدنی ترین مقاصد آفریقای جنوبی / عکس

این یک سافاری با سرعت آهسته است، در عین حال یک تجربه خاص در حالی که شما در میان طبیعت آرام بخش مادر طبیعت می‌روید. این اقامتگاه توسط دنیس لیبنبرگ ساخته شده است و مکانی است که گردشگری پایدار در آن آغاز شد. اینجا مکانی است که در آن از طبیعت و عنصر آن مراقبت و محافظت می‌شود. ساختار اصلی از بتن ساخته شده است، با این حال، حمام‌ها و دیوارها لمس طبیعی دارند. بخش خوبی از انرژی مورد استفاده در اینجا خورشیدی است. برای انجام پخت و پز از اجاق گاز، آتش یا خورشید استفاده می‌شود.

دلتا کمپ (بوتسوانا)

فراموش نشدنی ترین مقاصد آفریقای جنوبی / عکس

این مکان یکی از قدیمی‌ترین مکان‌های آفریقا است. این سازه‌ای است که با میله‌های موپن قدیمی، کاهگل و نی‌های بوم ساخته شده است. قدمت آن تا سال 1970 می‌رسد، حتی اگر این مکان قدیمی به نظر برسد، مدرن‌ترین غذاها و کتانی‌ها را ارائه می‌دهد. بلوک‌های خواب در میان درختان کانال بورو ایجاد شده‌اند. او که توسط پیتر ساندنبرگ توسعه داده شد، برای آزاد نگه داشتن این موتور سیکلت اصلی مبارزه کرد. با این حال، پس از شورش اولیه، مردم محلی با تصمیم او موافقت کردند. هیچ وسیله نقلیه‌ای در اینجا موتوری نیست. از موکورو برای کشف مکان استفاده می شود.

سافاری جزیره ماداگاسکار (شمال شرقی ماداگاسکار)

این مکانی است که می‌توانید به طور تصادفی کاری را که می‌خواهید انجام دهید انتخاب کنید. دریانوردی کنید، شنا کنید، غواصی کنید یا کایاک سواری کنید یا به سادگی پاناما و فعالیت‌های آن را تماشا کنید. بهترین قسمت این است که از تازه‌ترین ماهی که به تازگی از دریا بیرون کشیده شده است لذت می‌برید. Lokobie برای شما چادرهایی را در بالای تپه فراهم می‌کند در حالی که خلیج روسیه کلبه‌هایی را روی سکوهای مرتفع برای شما فراهم می‌کند.

از بهترین طبیعت آفریقای جنوبی لذت ببرید. جایی که می‌توان زندگی مدرن را کنار گذاشت و با بهترین پدیده‌های طبیعت یکی شد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید