یک خط راه آهن سریع السیر جدید بین همسایگان کارولینای شمالی و ویرجینیا در حال ساخت است، به مبلغی نزدیک به ۵۸ میلیون دلار.

سفراز ویرجینیا به کارولینای شمالی با قطار سریع‌

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: قطار سریع السیر جدید به زودی ویرجینیا و کارولینای شمالی را به هم متصل می‌کند.

یک خط راه آهن سریع السیر جدید بین همسایگان کارولینای شمالی و ویرجینیا در حال ساخت است، به مبلغی نزدیک به ۵۸ میلیون دلار.

به گفته کارولینای شمالی، پروژه جدید که به عنوان بخشی از کمک مالی فدرال زیرساخت‌های ریلی تلفیقی و بهبود ایمنی تأمین می‌شود، بررسی‌ها و کار مهندسی اولیه کامل را برای بهبود بخش بین رالی N.C و ریچموند، ویرجینیا انجام خواهد داد. نماینده دیوید پرایس، رئیس کمیته فرعی تخصیص حمل و نقل و مسکن و شهرسازی و آژانس های مرتبط. جداسازی درجه نیز در S-Line در Wake Forest، N.C ساخته خواهد شد.

جیسون اورتنر، مدیر بخش راه آهن دپارتمان حمل و نقل کارولینای شمالی، به آسوشیتدپرس گفت که مقامات امیدوارند طی سه تا هفت سال آینده، قطارهای مسافربری با سرعت ۱۱۰ مایل در ساعت در ویک فارست راه‌اندازی شوند.

پرایس در بیانیه‌ای گفت: "توسعه خدمات ریلی مسافری بین شهری در امتداد کریدور S-Line تحرک اقتصادی را به شدت بهبود می‌بخشد، ایمنی را تقویت می‌کند و تراکم بزرگراه بین رالی و ریچموند را کاهش می‌دهد. "

بر اساس گزارش فدرال وزارت حمل و نقل ایالات متحده DOT در نهایت، خط جدید یک سرویس ریلی مسافری بین شهری جدید را در یک مسیر دولتی ایجاد می‌کند که جوامعی را که در حال حاضر از خدمات کمتری برخوردارند و همچنین زمان سفر در سرویس شهاب نقره موجود Amtrak را بهبود می‌بخشد.

اداره راه آهن

به طور کلی، برنامه CRISI برای "کمک به تامین مالی پروژه‌هایی که ایمنی، کارایی و قابلیت اطمینان حمل و نقل ریلی مسافری و باری بین شهری را بهبود می بخشد" ایجاد شد.

فراتر از کارولینای شمالی و ویرجینیا، بیش از ۳۶۸ میلیون دلار کمک مالی CRISI در سراسر کشور اعطا شده است، از جمله پروژه‌های بهبود در جورجیا، فلوریدا، و کانزاس و همچنین ایجاد یک برنامه مهندسی راه‌آهن مبتنی بر HBCU برای جوامع کم‌نمایش.

پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل در بیانیه DOT گفت: "آمریکایی‌ها شایسته یک سیستم ریلی در سطح جهانی هستند که به مردم و کالاها اجازه می‌دهد سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تر به جایی که نیاز دارند برسند، در حالی که ترافیک و آلودگی در جاده‌های ما کاهش می‌یابد". ما مفتخریم که این کمک‌های بلاعوض را برای بهبود راه‌آهن مسافری برای سوارکاران و تقویت راه‌آهن باری که باعث می‌شود زنجیره‌های تامین و اقتصاد ما کارساز باشد، اعطا می‌کنیم.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید