۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
کد خبر: 55367633

شمال کشور با طبیعتی بکر و دست نخورده در بین گردشگران و طبیعت دوستان طرفداران زیادی دارد. فرقی نمی کند کدام شهر را برای مسافرت انتخاب کنید. به هر شهری که سفر کنید از جاذبه های دیدنی و دست نخورده شمال کشور به وجد خواهید آمد.

سفر کم هزینه به شمال

بنابراین وجود طبیعت زیبا و سرسبز برای مسافران زیادی از سراسر کشور به سفر شمال در تعطیلات کافی است. از سواحل غرب تا شرق دریای خزر جاذبه های بسیاری از انواع و اقسام جنبه های زیبای طبیعت را خواهید دید.

اینها همه تنها بخشی از دلایلی است که باید به استان های شمالی کشور سفر کنید. یکی از اولین و بهترین دلایل سفر به شهرهای شمال ایران سواحل و بنادر این شهرهاست که زیبایی منحصر به فردی دارند.

هر وقت اسم سفری به میان می آید تمام فکرمان به سمت شمال کشور کشیده می شود. زمانی که تصمیم به سفر به شمال کشور دارید باید در انتخاب شهر و جاذبه مورد نظر بسیار دقت کنید چرا که انبوه جاذبه های گردشگری در این منطقه شما را دچار بلاتکلیفی می کنند. حق با شماست، زیرا هیچ جاذبه ای وجود ندارد که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت و آن را نادیده گرفت.

اگر به هر دلیلی قصد سفر به این منطقه بکر را دارید، اقامت در کنار خانواده خود را در شهرهای ساحلی در نظر بگیرید و چرا که در این صورت تمام شهرهای شمالی و ساحلی در همه جا به فکر اقامتگاه راحت و اقتصادی شما و ایجاد انواع اقامتگاه ها در نزدیکی دریا بوده اند.

سفر کم هزینه به شمال

ایران با داشتن جنگل های سرسبز و حاصلخیز در مناطق شمالی مقصد بسیار خوب و جاذبه بسیار جالبی برای گردشگران تمام نقاط ایران است. جنگل های شمالی به دلیل دارا بودن گستره وسیعی از جنگل ها و طبیعت کشور به طلای سبز معروف است که همین ویژگی پربار بودن مناطق طبیعی و آب و هوای بکر جایگاه ویژه ای در ذهن مسافران دارد.

هر مسافر و گردشگری حتماً یکبار به این فکر افتاده است که تعطیلات را به شمال و طبیعت بکر این منطقه سفر کند و از آرامش و لذت بی نهایت آن بهره مند شود و این تصمیم او خالی از لطف نیست چون حظور بسیاری از مردم در تعطیلات هرساله در شهر های مختلف شمال این مسئله را اثبات می کند.

به همین دلیل تعدد بالای مناطق و جاذبه های گردشگری و طبیعی شمال امکان سفر کم هزینه و اقتصادی را از هر لحاظ چه از لحاظ اقامتی، چه از لحاظ وسیله سفر، چه از لحاظ تفریح و لذت بردن از انواع جاذبه ها و چه از هر نظر را برای افرادی و خانواده هایی برنامه سفر اقتصادی را برای شمال چیده اند فراهم می کند.

بنا به گفته های بالا نباید هیچ دلیلی نداشته باشید تا قید سفر اقتصادی به شمال را بزنید چرا که تجربه خاطرات و هزینه های سفر و گردش و تفریح اقتصادی در کنار خانواده و دوستان به اندازه سفر لوکس و لاکچری حائز اهمیت است زیرا از دست دادن طبیعت بکر و جنگل ها و چشم انداز های بی نظیر شهر ها و استان های شمالی به معنای واقعی هدر رفت عمر محسوب می شود.

بهترین زمان سفر کم هزینه به شمال

اگرچه شمال در زمستان کاملاً سفید است، اما به دلیل موقعیت و آب و هوای معتدل در کنار دریای خزر، آب و هوای طبیعت ها و جنگل های شمال نیز بسیار متعادل است و لحظات خاطره انگیزی را برای سفرهای زمستانی برای شما به ارمغان می آورد.

به همین دلیل شمال در هر زمانی از سال به پذیرایی از مسافران و گردشگران با بهترین و بکر ترین جاذبه ها و طبیعت بکر می پردازد اما اگر تصمیم به سفر اقتصادی، ارزان و کم هزینه را به شمال دارید بهترین گزینه برای شما فصل تابستان و بهار است چرا که در این زمان مسافرتی هزینه هایی مانند اقامت در هتل های گران قیمت را نخواهید داشت و تنها کافیست تا اقامتگاه های باکیفیت و اقتصادی را از طریق سپنجا به آسانی، سرعت و با بهترین قیمت رزرو کنید.

بنابراین انتخاب بهترین زمان برای سفر به این منطقه زیبا با جاذبه های گردشگری بی نظیر به دلیل این موضوع بی فایده است چرا که شمال با ایجاد بهترین اقامتگاه ها با فراهم آوردن فضایی دنج و راحت برای مسافران در کنار خانواده و دوستان امکان اقامتی اقتصادی را در هر زمانی ایجاد کرده است.

بهترین وسیله نقلیه برای سفر کم هزینه به شمال

شمال با دارا بودن جنگل ها، آبشار ها، تالاب ها، دریاچه ها، دشت ها و بسیاری جاذبه های طبیعی تفریحی در قلب رشته کوه های ساحلی دریا خزر با فراهم کردن بهترین و رویایی ترین جاده ها امکان سفر با خودرو های شخصی را برای سفری لذت بخش، رویایی و بیادماندنی را در عین کم هزینه بودن برای تمامی افراد فراهم کرده است.

به همین دلیل می توانید در صورت داشتن برنامه ای اقتصادی و کم هزینه برای سفر به شمال از جمله وسایل نقلیه کم هزینه خودرو شخصی خود را انتخاب کنید اما خودرو های شخصی تنها وسیله های نقلیه کم هزینه و اقتصادی برای سفر به شمال نیستند چرا که اتوبوس ها و قطار ها نیز در این بین از پر خواهان ترین وسیله های نقلیه کم هزینه هستند.

سفر ارزان قیمت به شمال

 تفریحات کم هزینه در سفر به شمال

مناطق و جاذبه های گردشگری شمال از حیث تفریحات ارائه شده به مسافران نیز از کیفیت و کمیت بالایی برخوردار است به گونه ای که تمامی مسافران و گردشگرانی که به این تفریحات در دل طبیعت بکر سفر می کنند حتماً تفریحی متناسب با سلیقه و بودجه سفر کم هزینه خود خواهند یافت.

در نهایت تفریحات و سرگرمی های بسیار زیادی برای شما مسافرانی که مقصدتان شما و استان ها و شهر های آن است تهیه شده است که تنها به تفریحات آبی و ساحلی خلاصه نمی شوند چرا که جنگل ها و تفریحات داخلی انها بهترین خاطرات را در عین کم هزینه بودن آنها برای شما بوجود خواهند آورد.

اقامت کم هزینه در سفر به شمال

همانطور که در مصلب بالا گفتیم تمامی شهرها و جاذبه های گردشگری شمال ایران زمینه بهترین خاطرات و لحظات را برای شما در کنار خانواده و دوستانتان را فراهم کرده اند که تفاوتی ندارد سفر شما اقتصادی و کم هزینه باشد یا سفری تمام و کمال و لوکس باشد.

اما برای اینکه در سفرتان به شمال و جاذبه های گردشگری زیبای آن اقامتی دنج و راحت را داشته تجربه کرده و باز هم تصمیم به سفر به شمال را بگیرید می توانید بر اساس شهر و استانی که می خواهید به آن سفر کنید بهترین و با کیفیت ترین اقامتگاه های کم هزینه را از طریق سپنجا مانند اجاره سوئیت در چالوس و یا اجاره سوئیت در رامسر را با فراهم کردن امکان انتخاب انواع اقامتگاه ها در هر شهری به سرعت و آسانی و با اطمینان کامل رزرو کنید.

اجاره سوئیت سپنجا

کلام آخر

ما در مطلب بالا به همراه سپنجا به بررسی مسائلی مانند سفر کم هزینه به شمال، بهترین زمان سفر کم هزینه به شمال، بهترین وسیله نقلیه برای سفر کم هزینه به شمال، تفریحات کم هزینه در سفر به شمال، علاوه  بر این، اقامت ارزان قیمت در شمال با معرفی روشی برای رزرو آسان، مطمئن و کم هزینه در تمامی شهر های شمال پرداختیم تا در سفر خود به شمال بهترین سفر و خاطرات را تجربه کنید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید